اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون برنامه‌ریزی استانداری قم:

قوانین حمایتی در بخش کشاورزی تصویب شود

خبرگزاری فارس: معاون برنامه‌ریزی استانداری قم گفت: عرصه کشاورزی در کشورمان نیازمند تدوین و تصویب قوانین حمایتی است و توصیه‌ها و بخشنامه‌ها مشکلات این بخش را به صورت اساسی و ریشه‌ای برطرف نخواهد کرد.

قوانین حمایتی در بخش کشاورزی تصویب شود

به گزارش خبرگزاری فارس از قم به نقل از روابط عمومی استانداری قم، سیدرضا دهناد در مراسم تجلیل از کشاورزان نمونه و تولیدکنندگان برتر بخش کشاورزی استان قم افزود: مسئولان امر باید در تخصیص اعتبارات و تسهیلات نگاه ویژه‌ای به بخش کشاورزی و دامداری داشته باشند.

وی بر ضرورت ایجاد هماهنگی میان وزارتخانه‌های صنعت و معدن و کشاورزی تاکید کرد و گفت: بخش کشاورزی دارای جایگاهی استراتژیک در کشورمان بوده و اگر خودکفایی در این عرصه نبود، در عرصه‌های سیاسی و در تحریم‌های دشمنان شکست خورده بودیم.

معاون برنامه‌ریزی استانداری قم امنیت غذایی را مهم‌ترین رکن در امنیت و استقلال کشور دانست و گفت: با تشکیل ستاد حمایت از بخش کشاورزی و تخصیص اعتبارات چشمگیر، فرصت بی‌نظیر برای رشد و شکوفایی هر چه بیشتر این بخش و زمینه برای ارائه راهکارهای اجرایی فراهم آمده است.

وی همچنین تشکیل نهاد جهاد کشاورزی را از مهم‌ترین راهبردهای حضرت امام خمینی(ره) برای بقاء و استمرار انقلاب اسلامی عنوان کرد و گفت: امروز جامعه به شدت نیازمند روحیه جهادی و تعمیق فرهنگ ایثار و از خودگذشتگی در عرصه‌های مختلف است.

در این مراسم 36 نفر از کشاورزان و تولیدکنندگان برتر و مدیران موفق در عرصه کشاورزی و دامداری با حضور نمایندگان مردم قم در مجلس شورای اسلامی و معاون برنامه‌ریزی استانداری قم با اهدای لوح تقدیر و جوایزی مورد تجلیل قرار گرفتند.

انتهای پیام/ع30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول