اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره تبلیغات اسلامی بویین‌زهرا:

با ترویج فرهنگ نماز زمینه را برای برپایی جامعه‌ای منتظر فراهم کنیم

خبرگزاری فارس: رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان بویین‌زهرا گفت: باید با ترویج هرچه بیشتر فرهنگ نماز و نیایش در جامعه زمینه را برای برپایی جامعه‌ای منتظر و پویا فراهم کرد.

با ترویج فرهنگ نماز زمینه را برای برپایی جامعه‌ای منتظر فراهم کنیم

به گزارش خبرگزاری فارس از بویین‌زهرا، حجت‌الاسلام مهدی عباسی عصر پنج‌شنبه در همایش فرهنگ دینی که در سالن اجتماعات اداره تبلیغات اسلامی شهرستان بویین‌زهرا برگزار شد با بیان اینکه برنامه‌های انجام شده در کشور در سال‌های اخیر پاسخگوی شبیخون‌ها و تهاجم فرهنگی دشمنان نبوده است، اظهار کرد: لزوم برنامه‌ریزی برای اجرای فعالیت‌ها متنوع و مدون فرهنگی در جامعه کنونی ما بسیار احساس شده و مسئولان باید با جهت‌گیری مناسب در این طرف حرکت کنند.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان بویین‌زهرا افزود: در حال حاضر استعداد‌های بسیار فراوان و متعددی در زمینه‌های فرهنگی و دینی در کشور وجود دارد که لازم است برای مدیریت آنها برنامه اساسی پیاده شود.

وی با بیان اینکه تلاش برای ایجاد عرصه‌ای با نشاط برای رشد و تعالی جوانان بسیار مهم و ضروری است، تصریح کرد: حضور مداوم و توأم با ایمان در عرصه فرهنگی می‌تواند نقش بسزایی در پیشبرد اهداف فرهنگی کشور داشته باشد و از آرما‌ن‌ها و ارزش‌های فرهنگی جمهوری اسلامی پاسداری و محافظت کند.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان بویین‌زهرا با اشاره به فعالیت‌های فرهنگی انجام در روستاها و نقاط دورافتاده این شهرستان اظهار کرد: برپایی محافل دینی و فرهنگی، غبارروبی مزار مطهر شهدا، دعوت از کارشناسان و اساتید مجرب در حوزه مباحث دینی و اجتماعی، برپایی گردهمایی بزرگ فرهنگ اسلامی در بخش‌های شهرستان بویین‌زهرا از فعالیت‌های شاخص این شهرستان در سال گذشته بوده که بسیار نیز مورد استقبال و توجه شهروندان و به ویژه مسئولان قرار گرفته است.

عباسی با تأکید بر لزوم ترویج و گسترش هرچه بیشتر فرهنگ نماز در جامعه افزود: جوانان باید با نزدیکی هرچه بیشتر به محافل دینی و مراسم مذهبی سبب تقویت پیوندها و ارزش‌های والای دینی و اعتقادی در درون خود شده و موجب نزدیکی خویش به خداوند متعال را فراهم کنند.

وی انعکاس فرهنگ ضد ارزشی و دینی از سوی دشمنان را زنگ خطری جدی برای مسئولان و متولیان فرهنگی و دینی در جامعه دانست و خاطرنشان کرد: دین مقدس اسلام به همه مسلمانان سفارش کرده که با تقویت روحیه معنوی و دینی در درون خود در زمینه خودسازی گام برداشته و دشمنان را شکست دهند.

انتهای پیام/آ20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول