اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس بیمه خدمات درمانی گچساران:

158 بیمار خاص در گچساران زیر پوشش خدمات درمانی قرار دارند

خبرگزاری فارس: رئیس بیمه خدمات درمانی گچساران گفت: 158 بیمار خاص شناخته شده در گچساران وجود دارد که 90 تا 100 درصد هزینه‌های بستری، درمان و دارویی این بیماران توسط بیمه خدمات درمانی پرداخت می‌شود.

158 بیمار خاص در گچساران زیر پوشش خدمات درمانی قرار دارند

محمود اسدپور ظهر امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در گچساران اظهار کرد: با توجه به آمار افراد زیر پوشش خدمات بیمه خدمات درمانی، برنامه‌ریزی بیشتر برای ارائه خدمات مطلوب و بهینه به این افراد در راستای رضایتمندی آنان ضرورت دارد.

وی بیان داشت: 19 هزار و 868 نفر از کارمندان و 39 هزار و 386 نفر از روستائیان و عشایر گچساران زیر پوشش خدمات بیمه خدمات درمانی قرار دارند.

انعقاد قرارداد بیمه خدمات درمانی با 87 مؤسسه بهداشتی و درمانی در گچساران

رئیس بیمه خدمات درمانی گچساران تصریح کرد: در راستای خدمات‌رسانی مطلوب به دارندگان بیمه خدمات درمانی با 87 مؤسسه درمانی از جمله پزشکان، داروخانه‌ها و مؤسسات درمانی، مراکز بهداشتی و درمانی روستایی و شهری قرارداد منعقد شده است.

اسدپور با اشاره به ارائه خدمات بهینه توسط بیمه خدمات درمانی، این بیمه را یکی از حلقه‌های مهم و مؤثر زنجیره سلامت کشور عنوان کرد.

وی با اشاره به اینکه 70 درصد هزینه‌های ویزیت و سرپایی توسط بیمه پرداخت ‌می‌شود، گفت: این بیمه در راستای ارائه خدمات مطلوب به بیمه‌شدگان برنامه‌ریزی مدونی دارد.

اسدپور ابراز داشت: بهبود امکانات و ارتقای کیفیت خدمات درمانی برای اقشار مختلف مردم از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است.

وی یادآور شد: خدمات این بیمه کلیه خدمات داخلی، جراحی، ارتوپدی، آزمایشگاه رادیولوژی و ام‌.آر.ای را شامل می‌شود.

90 تا 100 درصد هزینه‌های دارویی و بستری بیماران خاص پرداخت می‌شود

رئیس بیمه خدمات درمانی گچساران با بیان اینکه گچساران دارای 158 بیمار خاص شناخته‌شده است، بیان داشت: بیماران خاص چهار دسته بیماران تالاسمی، دیالیزی، ام.اس، هموفیلی و بیماران پیوند کلیه هستند که کلیه خدمات بیمه‌ای به این بیماران ارائه می‌شود.

اسدپور افزود: در گچساران 64 بیمار تالاسمی، 40 بیمار هموفیلی، 28 بیمار ام.اس، 15 بیمار پیوند کلیه و 11 بیمار هموفیلی زیر پوشش خدمات بیمه خدمات درمانی قرار دارند.

وی خاطرنشان کرد: بیماران سرطانی، معلولیت ذهنی، فلج دائمی و قطع نخاع، بیماران روحی روانی و بیماری‌های مزمن از دیگر بیماران زیر پوشش این بیمه هستند.

اسدپور با تشریح خدمات بیمه خدمات درمانی به بیماران خاص در گچساران عنوان داشت: 90 تا 100 درصد هزینه‌های دارویی و بستری بیماران خاص توسط این نهاد بیمه‌ای پرداخت می‌شود.

وی صدور دفترچه رایگان و پرداخت هزینه‌های سایر خدمات به میزان 70 درصد را از دیگر خدمات بیمه خدمات درمانی به بیماران خاص عنوان کرد.

انتهای پیام/صا10/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول