اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس بنیاد فرهنگی قرآن و عترت ابرکوه:

ایده رهبری در مورد تربیت قاریان قرآن تحقق می‌یابد

خبرگزاری فارس: رئیس بنیاد فرهنگی قرآن و عترت ابرکوه گفت: با تلاش همگی قرآن دوستان، منویات رهبری در زمینه تربیت 10 میلیون حافظ قرآن در کشور تحقق می‌یابد.

ایده رهبری در مورد تربیت قاریان قرآن تحقق می‌یابد

مجتبی عزیزی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ابرکوه اظهار داشت: طرح حفظ جزء 30 قرآن کریم طرحی به منظور تحقق منویات مقام معظم رهبری در زمینه تربیت 10 میلیون حافظ قرآن و در راستای ترویج فرهنگ حفظ قرآن کریم است که به صورت سراسری اجرا می‌شود.

وی با بیان اینکه فراهم کردن بستر مناسب برای انس بیشتر مردم با قرآن از اهداف اجرای این مسابقه است، از مجری بودن بنیاد فرهنگی قرآن و عترت ابرکوه برای اجرای این مسابقه سراسری در ابرکوه خبر داد.

عزیزی با بیان اینکه شرکت در این کلاس‌ها محدودیت سنی و جنسیتی ندارد و افراد از هفت تا 60 سال می‌توانند در این دوره‌ها شرکت کنند، ادامه داد: این دوره به صورت کلاس‌های حضوری طی 22 جلسه 90 دقیقه‌ای در تابستان 91 برگزار می‌شود و علاقمندان باید برای ثبت‌نام به این بنیاد مراجعه کنند.

وی خاطرنشان کرد: به افراد ممتاز هر مقطع هدایایی تقدیم خواهد شد و این بنیاد نیز به صورت مجزا به تعدادی از شرکت‌کنندگان این شهرستان هدایای ارزنده‌ای تقدیم می‌کند.

عزیزی جوایز این دوره را شامل هزار و 446 کمک هزینه سفر به عمره مفرده، هزار و 446 کمک هزینه سفر به عتبات عالیات، هزار و 446 کمک هزینه سفر به مشهد مقدس و هزاران جایزه فرهنگی دیگر اعلام کرد که برای اجرای این طرح در سراسر کشور اختصاص پیدا کرده است.

انتهای پیام/ب20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول