اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست دفتر توسعه فعالیت‌های قرآنی خراسان‌رضوی:

18 هزار نفر در کلاس‌های آموزش قرآن‌کریم خراسان‌رضوی شرکت کردند

خبرگزاری فارس: سرپرست دفتر توسعه و ترویج فعالیت‌های قرآنی خراسان‌رضوی گفت: بیش از 18 هزار نفر از مردم خراسان‌رضوی در مؤسسات قرآن و عترت مشغول فراگیری قرآن ‌کریم و معارف ارزشمند آن هستند.

18 هزار نفر در کلاس‌های آموزش قرآن‌کریم خراسان‌رضوی شرکت کردند

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، به نقل از روابط عمومی اداره‌کل ارشاد اسلامی خراسان‌رضوی، یوسف امینی در ارتباط با محورهای آموزشی این کلاس‌ها اظهار داشت: این محورهای آموزشی شامل آشنایی با روخوانی و روان‌خوانی، ترجمه و مفاهیم، صوت و لحن و تجوید، صرف و نحو عربی و هم‌چنین حفظ قرآن کریم است.

امینی به نحوه شرکت در آزمون سراسری این کلاس‌ها اشاره کرد و خاطرنشان کرد: فراگیران در شش ماهه اول سال پس از کسب آموزش‌های لازم در آزمون سراسری که در مهر سال 91 به منظور ارزیابی و سنجش آموزش‌های ارائه شده برگزار می‌شود، شرکت می‌کنند.

سرپرست دفتر توسعه و ترویج فعالیت‌های قرآنی استان با بیان اینکه هم‌اکنون بیش از 100 مؤسسه فرهنگی قرآن و عترت در استان فعال است، گفت: دفتر هماهنگی توسعه و ترویج فعالیت‌های قرآنی استان آمادگی خود را به منظور توسعه این مراکز در تمام شهرستان‌ها و مناطق شهری و روستایی استان اعلام می‌کند.

امینی خاطرنشان کرد: مؤسسات قرآن و عترت به عنوان مراکز مردمی و غیر دولتی و با حمایت مرکز هماهنگی توسعه و ترویج فعالیت‌های قرآنی کشور وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی نقش مهم و تاثیرگذار در عرصه اجرا و گسترش برنامه‌ها و فعالیت‌های قرآنی دارند.

انتهای پیام/س30/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول