اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در لیگ باشگاهی سه گانه کشور

قهرمانی لیگ باشگاهی سه گانه کشور به تیم‌های زنجان رسید

خبرگزاری فارس: تیم‌های سه گانه مقاومت و شهرداری زنجان قهرمان لیگ باشگاهی بزرگسالان و جوانان کشور شدند.

قهرمانی لیگ باشگاهی سه گانه کشور به تیم‌های زنجان رسید

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، مرحله سوم و پایانی مسابقه‌های لیگ باشگاهی ورزش سه‌گانه ایران در رده‌های سنی جوانان و بزرگسالان دیروز به میزبانی منطقه آزاد قشم به پایان رسید.

مرحله پایانی این دوره از مسابقات با حضور 88 ورزشکار از 16 باشگاه در شهر "سوزا" در جزیره قشم برگزار شد.

در این رقابت‌ها و در رده سنی بزرگسالان، تیم مقاومت زنجان در صدر ایستاد و تیم‌های شهرداری زنجان و اصفهان نیز به ترتیب در رده‌های دوم و سوم قرار گرفتند.

در این رقابت‌ها و در بخش انفرادی رده سنی بزرگسالان، محمد اصغری خاتونی از باشگاه شهرداری زنجان با زمان 6 ساعت و 26 دقیقه و 9 ثانیه به مقام قهرمانی رسید.

فرشاد دادفر با زمان 6 ساعت و 27 دقیقه و 6 ثانیه و سلمان تیموری با زمان 6 ساعت و 29 دقیقه و 48 ثانیه هر دو از تیم مقاومت زنجان به ترتیب در مکان‌های دوم و سوم جای گرفتند.

در رده سنی جوانان نیز تیم شهرداری زنجان به مقام قهرمانی رسید و خراسان رضوی و تیم کاوشگران شرق در رتبه‌های بعدی ایستادند.

در بخش انفرادی این رده سنی، محمد مهدی رحمتی از باشگاه شهرداری زنجان با زمان 3 ساعت و 7 دقیقه و 37 ثانیه در صدر ایستاد.

همچنین در این بخش محمد غزنچایی از تیم کاوشگران شرق با زمان 3 ساعت و 14 دقیقه و 53 ثانیه و رضا باقری از تیم خراسان رضوی با زمان 3 ساعت و 17 دقیقه و 36 ثانیه در رده‌های دوم و سوم جای گرفتند.

لیگ باشگاهی ورزش سه‌گانه ایران در دو رده سنی جوانان و بزرگسالان و در سه مرحله برگزار می‌شود که مراحل اول و دوم این رقابت‌ها مرداد و شهریور 1390 به ترتیب در شهرهای بندر انزلی و بندر ترکمن برگزار شده بود.

مرحله سوم و پایانی لیگ باشگاهی ورزش سه‌گانه ایران در رده‌های سنی جوانان و بزرگسالان قرار بود اسفند سال گذشته برگزار شود که با توجه به حضور ورزشکاران کشورمان در مسابقات قهرمانی 2012 آسیا در ژاپن به تعویق افتاد.

انتهای پیام/س20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول