اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در روز اول اردیبهشت‌ماه انجام می‌شود

حضور تیم‌های ورزش‌های سه‌گانه زنجان در دور نهایی لیگ برتر

خبرگزاری فارس: دبیر هیئت ورزش‌های سه‌گانه استان زنجان از حضور دو تیم مقاومت و شهرداری زنجان در دور نهایی مسابقات لیگ برتر ورزش‌های سه‌گانه در روز اول اردیبهشت‌ماه خبر داد.

حضور تیم‌های ورزش‌های سه‌گانه زنجان در دور نهایی لیگ برتر

ایرج احمدزاده امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان با اشاره به اینکه تیم‌های استان زنجان در مسابقات قهرمانی ورزش‌های سه‌گانه وضعیت خوبی دارند، اظهار داشت: در مسابقات قهرمانی برگزار شده در پنج رده سنی، تیم‌های زنجانی همیشه جزو تیم‌های برتر بوده‌اند.

وی افزود: به صورت میانگین در مسابقات قهرمانی کشور سه تیم از رده‌های مختلف سنی از استان زنجان مقام قهرمانی در ورزش‌های سه‌گانه کسب می‌کنند.

دبیر هیئت ورزش‌های سه‌گانه استان زنجان تصریح کرد: در حال حاضر تیم مقاومت زنجان در لیگ برتر مقام نخست و تیم شهرداری مقام دوم را در اختیار دارد.

وی اضافه کرد: تیم سه‌گانه شهرداری زنجان قهرمان لیگ برتر جوانان شده است.

احمدزاده ورزش‌های سه‌گانه را ترکیبی از سه ورزش شنای 1500 متر، دوچرخه‌سواری 40 کیلومتری و دو و میدانی 10 کیلومتری عنوان کرد.

وی با اشاره به رکورددار بودن ورزشکاران استان زنجان در ورزش‌های سه‌گانه در سطح ایران افزود: در ورزش شنا ورزشکاران استان با میانگین 20 دقیقه، دوچرخه‌سواری با میانگین 55 دقیقه و دو و میدانی با میانگین 34 دقیقه رکورددار ورزش‌های سه‌گانه در کشور هستند.

انتهای پیام/ح30/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول