اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس هیئت ورزش‌های سه‌گانه استان اصفهان:

‌سه‌گانه‌کار اصفهانی در رقابت‌های ژاپن امیدآفرین است

خبرگزاری فارس: رئیس هیئت ورزش‌های سه‌گانه استان اصفهان گفت: در ترکیب شش‌ نفره تیم ملی سه‌گانه ایران که روز گذشته رهسپار رقابت‌های آسیایی ژاپن شده است، فرشاد داد فر (در رده سنی بزرگ‌سالان) این تیم را همراهی می‌کند.

‌سه‌گانه‌کار اصفهانی در رقابت‌های ژاپن امیدآفرین است

رضا رهنما امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در اصفهان اظهار داشت: ترکیب تیم ملی سه‌گانه ایران در رقابت‌های آسیایی ژاپن از سه ورزشکار (در رده سنی جوانان) و سه نفر نیز (در رده سنی بزرگسالان) تشکیل شده است که سرمربیگری این تیم را مسعود حجه‌فروش (مربی اصفهانی) برعهده دارد.

وی در مورد تقویم ورزشی ورزش سه‌گانه استان اصفهان در سال 1391 با بیان اینکه این تقویم تا دو هفته دیگر تدوین می‌شود، تصریح کرد: در این تقویم چندین رقابت‌های اساسی رشته سه‌گانه پیش‌بینی شده است.

رئیس هیئت ورزش‌های سه‌گانه استان اصفهان تأکید کرد: این هیئت در نظر دارد رقابت‌های دوگانه را برای نخستین بار در سطح استان اصفهان برگزار کند.

وی بیان داشت: رقابت‌های سه‌گانه قهرمانی کشور نیز به هیئت استان اصفهان پیشنهاد شده که به دلیل نبود فضای مناسب ورزشی این پیشنهاد رد شده است.

رهنما در مورد حمایت‌های اداره‌کل ورزش و جوانان استان اصفهان با اشاره به اینکه این اداره حمایت‌های مادی و معنوی خوبی از سه‌گانه استان اصفهان داشته است، اظهار داشت: هیئت ورزش‌های سه‌گانه استان اصفهان نیز توسعه این رشته ورزشی را در بین آحاد مختلف مردم به طور جد مدنظر قرار داده است.

وی اشاره‌ای به برنامه‌های هیئت سه‌گانه استان اصفهان در سال گذشته کرد و گفت: تصمیم داریم تعامل بهتر و بیشتری با هیئت‌های شنا، دو و میدانی و دوچرخه‌سواری استان برقرار کنیم.

رئیس هیئت ورزش‌های سه‌گانه استان اصفهان گفت: تلاش می‌کنیم دفتر مناسبی برای هیئت ورزش‌های سه‌گانه استان اصفهان در ابتدای سال جاری در نظر بگیریم.

انتهای پیام/خ20/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول