اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در نیمه نخست تیرماه

مرحله دوم بازرسی از واحدهای صنفی همدان انجام می‌شود

خبرگزاری فارس: معاون اداری و بازرسی ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر همدان گفت: مرحله دوم بازرسی از واحدهای صنفی همدان در نیمه نخست تیرماه انجام می‌شود.

مرحله دوم بازرسی از واحدهای صنفی همدان انجام می‌شود

علی‌اصغر نادری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در همدان اظهار داشت: در نیمه دوم خرداد ماه با مشارکت مجمع امور صنفی همدان مرحله دوم بازرسی از پاساژها و برج‌های تجاری شهر همدان انجام گرفت.

وی با اشاره به اثرات مطلوب این بازرسی‌ها، افزود: این اقدام عموماً با استقبال و همکاری دارندگان واحدهای صنفی شهر مواجه شده است.

معاون اداری و بازرسی ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر استان همدان ادامه داد: عدم اطلاع و آموزش کافی برخی از فروشندگان اجناس از نکات بسیار مهم به دست آمده از این بازرسی بود که شورای امر به معروف اتحادیه‌های صنفی در راستای ارتقای آموزش با موضوع امر به معروف و راه‌اندازی گروه‌های تذکر لسانی باید جدیت نشان دهند.

وی از مرحله دوم بازرسی در نیمه اول تیرماه سال جاری از سایر صنوف در شهر همدان خبر داد و اظهار داشت: نقش مردم در احیای فریضه مهم امر به معروف و نهی از منکر حائز اهمیت است و تأمین حقوق شهروندی با داشتن جامعه اسلامی در گرو مشارکت عمومی خواهد بود.

نادری با تأکید بر لزوم ترویج فرهنگ تذکر لسانی، اثر تذکر و بیان را در مهار گناه و زشتی در جامعه بسیار کارساز و با اهمیت خواند.

وی در پایان سخنانش رویکرد امسال ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر را ترویج فرهنگ تذکر لسانی دانست و خواستار همکاری همگان در ایجاد جامعه‌ای سالم شد.

انتهای پیام/صا30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول