اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس دادگستری خلیل‌آباد:

امر به معروف و نهی از منکر نجات‌ دهنده انسان است

خبرگزاری فارس: رئیس دادگستری خلیل‌آباد گفت: امر به معروف و نهی از منکر در جامعه اسلامی وظیفه همه آحاد ملت است چرا که نجات ‌دهنده انسان‌ها است.

امر به معروف و نهی از منکر نجات‌ دهنده انسان است

به گزارش خبرگزاری فارس از خلیل‌آباد، حمیدرضا امینی بعد از ظهر در جلسه مشترک کمیسیون پیش‌گیری و جلوگیری از وقوع جرم و هماهنگی برنامه‌های گرامیداشت هفته قوه قضائیه که ظهر امروز در سالن اجتماعات برگزار شد، اظهار داشت: نباید از امر به معروف و نهی منکر فاصله گرفت و این فریضه الهی روز به روز باید جدی‌تر و پررنگ‌تر در جامعه مشاهده شود.

رئیس دادگستری شهرستان خلیل‌آباد در ادامه با اشاره به شعار امسال، گفت: با توجه به رشد جوامع بشری در زمینه‌های مختلف از جمله صنعت و علم، این امور باید در کنار مسائل مذهبی مورد توجه قرار گیرد.

امینی به اهم برنامه‌های هفته قوه قضائیه اشاره کرد و اظهار داشت: به مناسبت ایام گرامیداشت سالگرد شهدای هفت تیر و شهید بزرگوار آیت‌الله دکتر بهشتی، مراسم هفته قوه قضائیه در این شهرستان با ادای احترام به شهدای گلگون‌کفن انقلاب اسلامی آغاز می‌شود.

وی تبیین بحث‌های مربوط به قضا و مطالب ارشادی را از دیگر برنامه‌های هفته قوه قضائیه دانست و افزود: این برنامه‌ها در سطح شهر و روستاهای شهرستان و در ایام این هفته برگزار می‌شود.

علی‌اصغر مرادزاده فرماندار خلیل‌آباد هم در این جلسه گفت: شهرستان خلیل‌آباد به شهر دارالمومنین شهرت دارد.

وی نقش پدر و مادر را در تربیت فرزندان مورد توجه قرار داد و افزود: تاثیرگذاری فعالیت‌های فرهنگی از ماندگاری بیشتری برخوردار است.

مرادزاده توجه به مسائل هنری و ورزشی را امری ضروری ذکر کرد و اظهار داشت: سرانه برخورداری هر شهروند خلیل‌آبادی از داشتن اماکن ورزشی در این شهرستان یک متر و 20 سانتی‌متر است و این در حالی است که تا سال 84 سرانه هر نفر کم‌تر از 30 سانتی‌متر بود.

فرماندار خلیل‌آباد تجهیز 21 کانون مساجد را در سال گذشته مورد اشاره قرار داد و گفت: اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان خلیل‌آباد توانسته است با امکانات موجود فعالیت‌های شایانی را در سطح شهرستان انجام دهد.

حسن احمدیان رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان خلیل‌آباد هم در این جلسه افزود: تیم‌های ورزشی شهرستان خلیل‌آباد در رشته‌های مختلف ورزشی دارای مقام استانی و کشوری هستند و در این مسابقات خوب درخشیده‌اند.

رئیس اداره ورزش و جوانان خلیل‌آباد از برگزاری همایش پیاده‌روی به مناسبت نیمه شعبان در شهرستان خبر داد و گفت: هم‌چنین لیگ فوتبال و فوتسال خلیل‌آباد با حضور تیم‌های منطقه به زودی آغاز می‌شود.

در ادامه احمد نخعی رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی این شهرستان، اظهار داشت: مجتمع فرهنگی هنری ثامن‌الحجج(ع) شهرستان خلیل‌آباد که دارای 2 هزار و 100 مترمربع زیربنا در 2 طبقه که دارای سالن فرهنگی هنری، قسمت اداری، کتابخانه تخصصی، سالن آمفی‌تئاتر، سالن اجتماعات و نمازخانه است که در دست ساخت می‌باشد و هم‌زمان با هفته گرامیداشت دولت به بهره‌برداری می‌رسد.

وی اعتبار صرف شده برای این پروژه فرهنگی را 10 میلیارد ریال ذکر کرد که در حال حاضر مراحل تکمیلی سالن‌های داخلی و نصب تجهیزات آن در حال اجرا است.

انتهای پیام/ی20/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول