اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار خرم‌دره:

تحقق شعار سال نیازمند تلاش بی‌وقفه مسئولان است

خبرگزاری فارس: فرماندار شهرستان خرم‌دره گفت: تحقق شعار سال نیازمند تلاش بی‌وقفه مسئولان و مردم است.

تحقق شعار سال نیازمند تلاش بی‌وقفه مسئولان است

به گزارش خبرگزاری فارس از خرم‌دره، رحیم نوری‌پور ظهر امروز در جمع مردم این شهرستان به نامگذاری سال جاری از سوی مقام معظم رهبری به عنوان سال تولید ملی‌، حمایت از کار و سرمایه ایرانی اشاره و اظهار داشت: این نامگذاری‌ها آثار و برکات بسیار ارزشمندی برای توسعه کشور دارد.

وی افزود: مدیران شهرستان باید شعار سال را یک فرصت مغتنم در عرصه تولیدی و اقتصادی‌، ‌سرمایه‌گذاری و اشتغال‌زایی به حساب آوردند.

فرماندار شهرستان خرم‌دره با تاکید بر لزوم همت مضاعف مسئولان در راستای توسعه روزافزون منطقه اضافه کرد: دستگاه‌های اجرایی شهرستان باید با همتی مضاعف و با همراهی و همدلی هر چه بیشتر همچون سال جهاد اقتصادی با حرکتی جهشی در عرصه تولید، اقتصاد و رفع مشکلات موجود گام‌های موثری بردارند.

وی اضافه کرد: دستگاه‌های اجرایی شهرستان باید برای تحقق اهداف سال تولید ملی‌، حمایت از کار و سرمایه ایرانی برنامه‌ریزی و تلاش لازم را صورت دهند.

نوری‌پور با بیان اینکه اعتقاد داریم موتور رشد اقتصادی سرمایه‌گذاری است، عنوان داشت: اگر در این شهرستان این زمینه محقق و فراهم شود به دنبالش تولید و اشتغال و رفاه عمومی نیز صورت می‌گیرد.

وی از مسئولان کمیته‌ها و مدیران دستگاه‌های اجرایی شهرستان خواست تا در راستای توسعه بیش از پیش شهرستان و جذب سرمایه‌گذاران در بخش‌های مختلف کشاورزی‌، ورزشی‌، صنعتی و تولیدی، میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی تمام تلاش خود را بکار برند. فرماندار شهرستان خرم‌دره به سفر چهارم هیئت دولت به استان زنجان اشاره و تصریح کرد: رویکرد دور چهارم سفر هیئت دولت بررسی مصوبه‌های قبلی در همه زمینه‌ها است و در این سفر بیشتر پروژه‌ها و طرح‌های نیمه‌تمام سفرهای قبلی مورد بررسی و پیگیری قرار می‌گیرند.

وی به سفرهای استاندار و مدیران دستگاه‌های استان و مصوبات جلسه‌های مشترک استان و شهرستان و همچنین مساعدت‌های صورت گرفته در بازدید از روند اجرایی پروژه‌ها و طرح‌های شهرستان خرم‌دره اشاره و خاطرنشان کرد: باید تصمیم‌ها و مصوبه‌هایی که در این سفرها در راستای توسعه شهرستان گرفته شده اجرایی و عملیاتی شود.

نوری‌پور افزود: در این زمینه فرصت‌سوزی و کم کاری از هیچ دستگاه شهرستانی پذیرفتنی نیست.

وی در پایان با تاکید مجدد بر لزوم تحقق شعار سال خاطر نشان کرد: این کار نیازمند تلاش بی‌وقفه مسئولان است.

انتهای پیام/صا20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول