اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده نیروی انتظامی:

70 شبکه فارسی زبان برای تغییر روش زندگی مردم تلاش می‌کنند

خبرگزاری فارس: فرمانده نیروی انتظامی گفت: بیش از 70 کانال ماهواره‌ای فارسی در زمینه تغییر روش زندگی مردم فعالیت می‌کنند تا با تغییر نحوه تغذیه و لباس، مقدمه تقلید را فراهم کنند.

70 شبکه فارسی زبان برای تغییر روش زندگی مردم تلاش می‌کنند

به گزارش خبرگزاری فارس از قم اسماعیل احمدی‌مقدم پیش از ظهر امروز در مراسم تودیع و معارفه فرمانده نیروی انتظامی استان قم که در سالن همایش‌های دفتر تبلیغات اسلامی برگزار شد، با اشاره به جایگاه شهر قم اظهار کرد: اکنون با عنایت خدای متعال جایگاه نیروی انتظامی در دل و ذهن عموم مردم ارتقا پیدا کرده است.

وی خاطر نشان کرد: نیروی انتظامی به منظور نظارت بر اجرای قانون راه‌اندازی شده و قوانین آن برگرفته از احکام شرع است.

فرمانده نیروی انتظامی ادامه داد: این نیرو در راستای پاسداری و حفاظت از حکومت دینی به منظور بسترسازی برای بندگی و عبادت خدا گام بر می‌دارد.

وی با اشاره به تهیه افق چشم‌انداز برای فعالیت‌های نیروی انتظامی گفت: نیروی انتظامی باید شایسته و بایسته نظام و مردم ایران باشد.

احمدی‌مقدم خاطر نشان کرد: همواره شیاطین در کمین هستند تا با بهره‌گیری از ابزارهای علمی، فرهنگی، سیاسی و اقتصادی برای تغییر اندیشه و باور مردم تلاش کنند.

وی با بیان اینکه عمده تمرکز فساد اخلاقی بر روی زن قرار دارد گفت: غرب از زنان با عنوان فمنیسم و تکریم خانواده‌ها بهره‌کشی کرده و از آنها به عنوان کالا و متاعی برای کام‌جویی، لذت‌جویی و وسیله تبلیغ و فروش کالاهای تجاری استفاده می‌کند.

فرمانده نیروی انتظامی خاطر نشان کرد: امروز ما در نظام اسلامی قرار گرفته‌ایم ولی اگر توجه نکنیم به طور ناخودآگاه بر قطار غرب سوار شده و حرکت می‌کنیم.

وی ادامه داد: نمایشگاه‌ها و شرکت‌هایی وجود دارند که از زنان برای تبلیغات استفاده می‌کنند و در این نمایشگاه‌ها مد، آرایش و لوازم آرایش نمایش داده می‌شود.

احمدی‌مقدم تصریح کرد: زمانی که این نمایشگاه‌ها عمومی بوده، سازمان‌یافتگی و غفلت مسئولان را نشان می‌دهد و اگر از کنار آن بگذریم، این عوامل به عنوان هنجار تبدیل می‌شود، بنابراین مسئولان نباید تسامح در برابر آنها داشته و با آنها کنار بیایند.

70 شبکه فارسی زبان برای تغییر روش زندگی مردم تلاش می‌کنند

 

وی با بیان اینکه نتایج نظرسنجی از مردم حاکی از این بود که مردم بیش از پیش پایبند به ارزش‌های اصولی انقلاب هستند گفت: بیش از 70 کانال ماهواره‌ای فارسی در زمینه تغییر روش زندگی مردم فعالیت می‌کنند تا با تغییر نحوه تغذیه و لباس، مقدمه تقلید را فراهم کنند.

فرمانده نیروی انتظامی خاطر نشان کرد: اکنون ادعا نداریم که نیروی انتظامی مبرا از هرگونه خطا و لغزش است، ولی تلاش می‌کنیم بهتر از گذشته در مسیر اهداف خود مانند برپایی امر به معروف و نهی از منکر و اقتصاد اسلامی گام برداریم.

وی ادامه داد: نظام آموزش، نگهداری، پاداش، انتصاب و شایسته‌سالاری باید در طول فعالیت در نظر گرفته شود.

احمدی‌مقدم عنوان داشت: راه‌اندازی مرکز بصیرت در قم را آغاز کردیم و تلاش داریم بخشی از مرکز آموزشی را در آینده در قم مستقر کنیم.

وی با بیان اینکه نیروی انتظامی در شهر قم با اراده حرکت می‌کند تصریح کرد: این نیرو سند راهبری را تنظیم کرده و گام‌هایی در این زمینه برداشته و به نتایج خوبی هم رسیده است.

فرمانده نیروی انتظامی با بیان اینکه قم شهر استثنایی است گفت: قم منشأ و منبع نورانیت بوده و علمایی در این شهر حضور دارند که در طول تاریخ مکتب تشیع، اسلام را پرچم‌داری کرده و امروز به دست ما رساندند.

وی خاطر نشان کرد: بنیانگذار جمهوری اسلامی از قم برخاست و انقلاب بزرگی را ایجاد کرد، بنابراین قم باید از همه ابعاد در زمینه‌های مذهبی، امنیتی و برخورداری از همه امکانات نمونه باشد.

احمدی‌مقدم عنوان داشت: نیروی انتظامی تلاش دارد کاستی‌های خود را جبران کند و اکنون در زمینه نوسازی تجهیزات، نیروهای توانمند، امکانات و ساختمان‌سازی گام‌های خوبی برداشته که بخش زیادی از آنها مرهون زحمات استاندار، شهردار و نمایندگان مردم قم در مجلس شورای اسلامی است.

انتهای پیام/ب10/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول