اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه زنجان:

باور انقلابی سپاه موجب ماندگاری آن شده است

خبرگزاری فارس: نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه زنجان گفت: روحیه ایمان و باور انقلابی سپاه پاسداران موجب ماندگاری آن شده است.

باور انقلابی سپاه موجب ماندگاری آن شده است

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، آیت‌الله شیخ علی خاتمی ظهر امروز در دیدار سپاهیان استان زنجان با نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه زنجان، با تبریک آغاز هفته پاسدار اظهار کرد: اقدامات و برنامه‌های سپاه پاسداران در سه دهه گذشته همواره تاثیرگذار بوده و برنامه‌ریزی‌های دشمنان را خنثی کرده است.

وی با بیان اینکه ایمان و ولایت‌مداری رمز گره‌گشا بودن سپاه پاسداران است، افزود: سپاه همواره پشت سر ولایت حرکت کرده و در برنامه‌های خود از فرمان ولایت بهره گرفته است.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه زنجان ادامه داد: سپاه استان نیز بازوان نماینده ولی فقیه محسوب می‌شود که از نیروی عظیم همواره بهره‌گیری شده است.

وی با بیان اینکه موفقیت و عدم موفقیت نماینده ولی فقیه در استان موفقیت و عدم موفقیت سپاه محسوب می‌شود، افزود: باید این دو نیرو همواره در مسائل کمک یار هم باشند.

آیت‌الله خاتمی خاطرنشان کرد: سپاه پاسداران در موفقیت‌ها و عدم موفقیت‌های نظام خاکریز نخست محسوب شده و بازوی نیرومند برای اجرای برنامه‌های مختلف هستند.

وی با اشاره به موفقیت‌های سپاه استان در زمینه توپخانه و مکانیزه در حال حاضر تصریح کرد: این موفقیت‌ها مدیون شهدای گرانقدر زنجان است که در این زمینه اقدامات مطلوبی را انجام داده‌اند.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه زنجان با بیان اینکه افراد در ارتباط با ولی فقیه به سه دسته تقسیم می‌شوند، افزود: افرادی که جلوتر از ولی فقیه حرکت کرده و خود را دلسوزتر از ولی فقیه می‌دانند جزو مارقین محسوب می‌شوند.

وی تصریح کرد: گروهی هم نسبت به ولی فقیه فاصله داشته و عمل و کردار آنها عقب‌تر از ولی فقیه است که این افراد نیز نمی‌توانند پشتیبان مطلوبی برای ولی فقیه باشند.

آیت‌الله خاتمی ملازمان با ولایت فقیه را از افراد موفق جامعه عنوان کرد و افزود: افرادی که دوشادوش ولی فقیه حرکت کرده و در مقابل تصمیم ولی فقیه تسلیم می‌شوند از یاوران ولایت محسوب می‌شوند.

انتهای پیام/ب20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول