اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با راه‌اندازی خانه مطبوعات در روزهای آینده محقق می‌شود

تحقق 100 درصدی اهداف ارشاد در حوزه مطبوعات کهگیلویه و بویراحمد

خبرگزاری فارس: مدیرکل ارشاد اسلامی کهگیلویه و بویراحمد گفت: با راه‌اندازی خانه مطبوعات در آینده نزدیک همه اهداف از پیش تعیین شده ما در این حوزه محقق خواهد شد.

تحقق 100 درصدی اهداف ارشاد در حوزه مطبوعات کهگیلویه و بویراحمد

امین کمالوندی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در یاسوج اظهار کرد: مطبوعات مکتوب در استان کهگیلویه و بویراحمد در فاصله بسیار کمی رشدی 1.5 برابری داشته که از این لحاظ به آنچه مدنظر بود رسیده‌ایم.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه نشریات مکتوب در این استان از 32 مورد به 54 مورد افزایش پیدا کردند، افزود: اگر این نشریات بتوانند به موقع و منظم چاپ و منتشر شوند نیاز استان در این بخش مرتفع خواهد شد.

کمالوندی تاکید کرد: تقریباً به همه اهدافی که قبل از پذیرش مسئولیت دستگاه فرهنگ در این استان ترسیم کرده بودیم، رسیدیم و تنها یک مورد از وعده‌ها و اهدافم باقی مانده که آن هم به زودی عملیاتی می‌شود.

 

وی، راه‌اندازی خانه مطبوعات کهگیلویه و بویراحمد را کار بر زمین مانده اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خواند و تصریح کرد: خانه مطبوعات در این استان ثبت شده که امید است در آینده بسیار نزدیک عملی شود.

این مسئول فرهنگ در استان کهگیلویه و بویراحمد ادامه داد: رشد کمی مطبوعات مکتوب کافی است و اکنون همه باید تلاش کنیم تا کیفیت و محتوای این نشریات نیز به تناسب افزایش پیدا کند.

وی، نقش خانه مطبوعات را در سامان دهی به مسائل و مشکلات خبرنگاران و پیگیری‌ آن ها ضروری دانست و بیان کرد: در اوایل پذیرش این مسئولیت قول راه‌اندازی خانه مطبوعات را دادم و هم‌اکنون نیز با جدیت آن را دنبال می‌کنم.

کمالوندی تصریح کرد: رشد کمی و کیفی مطبوعات یکی از مهم‌ترین شاخص‌های توسعه است که می‌تواند سایر مؤلفه‌ها را نیز رشد داده و با خود همراه کند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی کهگیلویه و بویراحمد توجه به رسانه‌های دیجیتال را نیز از برنامه‌های خود در این حوزه خواند و خاطرنشان کرد: سایت‌های محلی و رسانه‌های دیجیتال نیز در این مدت رشد قابل توجهی داشتند.

انتهای پیام/ح20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول