اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با قهرمانی تیم قوچان

مسابقات کشتی فرنگی قهرمانی نونهالان خراسان‌رضوی پایان یافت

خبرگزاری فارس: مسابقات کشتی فرنگی قهرمانی استان خراسان‌رضوی در رده‌های سنی نونهالان و نوجوانان با قهرمانی شهرستان قوچان در بخش تیمی به کار خود پایان داد.

مسابقات کشتی فرنگی قهرمانی نونهالان خراسان‌رضوی پایان یافت

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، به نقل از روابط عمومی اداره‌کل ورزش و جوانان خراسان‌رضوی، در رده سنی نونهالان مسابقات کشتی فرنگی قهرمانی خراسان‌رضوی با 74 کشتی‌گیر از 16 شهرستان استان در 10 وزن برگزار شد.

در وزن 32 کیلوگرم رده سنی نونهالان، محمد سالاری از تیم کشتی فرنگی شهرستان سرخس A مقام اول این وزن را به دست آورد، امیرحسین ولیزاده از باجگیران دوم شد و امیرحسین بارونی از تیم سرخس B و حسن اصغری از شهرستان چناران به طور مشترک مقام سوم را کسب کردند.

امیرمحمد یارمحمدزهی از تیم شهرستان سرخس A در جایگاه اول وزن 35 کیلوگرم ایستاد، رضا شیردل از قوچان مقام دوم این وزن را به دست آورد و امیررضا روغنگر از شهرستان چناران و مهدی صدیقی از تیم مشهد A به طور مشترک سوم شدند.

در وزن 38 کیلوگرم محمد ضیاپور از شهرستان قوچان مقام اول را به خود اختصاص داد، محمدجواد گلاوی از تیم شهرستان سرخس A مقام دوم را به دست آورد و رسول اخلاقی از تیم مشهد A و میلاد اکبر فیلابی از شهرستان چناران به طور مشترک مقام سوم را از آن خود کردند.

مصطفی گلاوی از سرخس A و عباس مقدسی از قوچان به ترتیب مقام‌های اول و دوم وزن 42 کیلوگرم را به دست آوردند و محمدامین برزگر از شهرستان تایباد و محمد ثابت‌مقدم از فریمان مشترکاً مقام سوم این وزن را به خود اختصاص دادند.

در وزن 47 کیلوگرم رده سنی نونهالان محمد مهرآبادی از سبزوار مقام اول را به دست آورد، امیر قادری از شهرستان فریمان دوم شد و علیرضا دهبان از شهرستان نیشابور و علی دل‌پیشه از تیم کشتی فرنگی شهرستان سرخس A به طور مشترک مقام سوم را ازآن خود کردند.  

مرتضی رخشانی از مشهد A مقام اول وزن 53 کیلوگرم را به دست آورد، سیدکاظم زارعی از شهرستان قوچان مقام دوم این وزن را کسب کرد و محمد کریم‌زاده از شهرستان تایباد و میلاد علیزادگان از شهرستان چناران به طور مشترک در جایگاه سوم ایستادند.

در وزن 59 کیلوگرم بهرام سالاری از شهرستان تایباد اول شد، صادق رازقی از قوچان مقام دوم را به دست آورد و مجید قنبری و وحید دادخواه از شهرستان فریمان به طور مشترک مقام سوم این وزن را کسب کردند.

فرهاد شاکری از شهرستان قوچان مقام اول وزن 66 کیلوگرم را به دست آورد، پیمان نظام‌دوست از فریمان دوم شد و محمدامین ریحانی از سرخس A و قاسم یوسفی از تایباد به طور مشترک در جایگاه سوم این وزن قرار گرفتند.

در وزن 73 کیلوگرم میثم زمانی از قوچان مقام نخست را از آن خود کرد، علی توانا از تیم کشتی مشهد A دوم شد و رامیان کیان‌نژاد از سرخس A و سعید برق شمشیر از چناران به طور مشترک مقام سوم را به خود اختصاص دادند.

سجاد موسوی از شهرستان قوچان مقام اول وزن 85 کیلوگرم را به دست آورد، سجاد حق‌شناس از فریمان دوم شد و مصطفی مهدیزاده از مشهد A و صابر جنگی از چناران به طور مشترک مقام سوم این وزن را کسب کردند.

در بخش تیم مسابقات کشتی فرنگی قهرمانی استان خراسان‌رضوی رده سنی نونهالان شهرستان قوچان با کسب 191 امتیاز مقام اول را به دست آورد و شهرستان سرخس با 79 امیتاز دوم شد و شهرستان‌های فریمان و چناران به ترتیب با کسب 67 و 56 امتیاز به طور مشترک مقام سوم تیمی این مسابقات را به خود اختصاص دادند.

انتهای پیام/ح30/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول