اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه بروجرد:

خیّرین مدرسه‌ساز وعده‌های الهی را با تمام وجود باور دارند

خبرگزاری فارس: امام جمعه بروجرد گفت: خیّرین مدرسه‌ساز وعده‌های الهی را در مورد انفاق با تمام وجود باور دارند و به یقین رسیده‌اند که خداوند جای آنچه را که در راه خدا انفاق کرده‌اند، پر می‌کند.

خیّرین مدرسه‌ساز وعده‌های الهی را با تمام وجود باور دارند

به گزارش خبرگزاری فارس از بروجرد حجت‌الاسلام حسن ترابی ظهر امروز در جشنواره خیّرین مدرسه‌ساز که در اداره ارشاد اسلامی بروجرد برگزار شد، گفت: افراد با ایمان کسانی هستند که از مال و ثروت و تمام مواهبی که خداوند به آنها عطا کرده است، انفاق می‌کنند.

وی بیان کرد: خیّرین تنها به فکر خود نیستند و مشکل دیگران را مشکل خود می‌دانند و در برابر مشکلات جامعه بی‌تفاوت نیستند.

ترابی اضافه کرد: انفاق یک قانون عمومی در جهان آفرینش به خصوص در سازمان بدن هر موجود زنده‌ای است، زیرا قلب انسان تنها برای خودش کار نمی‌کند، بلکه آنچه را که دارد به سلول‌های بدن نیز انفاق می‌کند.

وی بیان کرد: زندگی جمعی بدون انفاق و احسان معنا و مفهومی ندارد و انفاق از آثار ایمان به خدا و روز قیامت است.

امام جمعه بروجرد اظهار داشت: خداوند در روز قیامت بهترین پاداش‌ها را به کسانی که انفاق می‌کنند، می‌دهد و در این دنیا عمر با برکت و دادن خدمات شایان به جامعه و داشتن مال و ثروت با برکت از برکات انفاق است.

وی خاطرنشان کرد: خیّرین مدرسه‌ساز با اقدام خدایی و پسندیده خود مال و ثروت خود را دائمی و از زوال و نابودی آن جلوگیری می‌کنند.

به گزارش خبرنگار فارس در بروجرد در این جشنواره امام جمعه بروجرد، معاون استاندار و فرماندار ویژه بروجرد، امام جمعه اشترینان، رئیس مجمع خیّرین مدرسه‌ساز کشور و جمعی از خیرّین مدرسه‌ساز بروجرد نیز حضور داشتند.

انتهای پیام/ل20/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول