اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل آموزش و پرورش استان البرز خبر داد

اختصاص 8 هکتار زمین برای ساخت مدرسه توسط یک خیر

خبرگزاری فارس: مدیر کل آموزش و پرورش استان البرز از اختصاص زمینی به وسعت 8 هزار متر مربع توسط یک خیر برای ساخت مدرسه در این استان خبر داد.

اختصاص 8 هکتار زمین برای ساخت مدرسه توسط یک خیر

اکبر حلیمی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرج اظهار داشت: بخش مهمی از مدارس کشور توسط خیرین مدرسه‌ساز احداث شده و یا زمین آنها از سوی این خیرین در اختیار آموزش و پرورش قرار می‌گیرد.

وی تصریح کرد: خیرین مدرسه‌ساز نقش بسیار مهمی در توسعه کمی و کیفی مدارس کشور داشته و اگر نبود روحیه ایثار و فداکاری خیرین، بسیاری از دانش‌آموزان به ویژه در مناطق دور افتاده کشور با مشکلات بسیاری روبه‌رو می‌شدند.

مدیر کل آموزش و پرورش استان البرز در بخش دیگری از سخنان خود به تلاش یکی از خیرین استان البرز برای احداث مدرسه در این استان خبر داد و گفت: این خیر نیکوکار زمینی به وسعت 8 هزار مترمربع در روستاهای اطراف نظرآباد برای ساخت مدرسه اهدا کرده است.

حلیمی ادامه داد: این زمین بر اساس برنامه‌های آموزش و پرورش برای ساخت هنرستان استفاده خواهد شد و جالب اینکه هزینه ساخت این هنرستان را نیز یک خیر دیگری تقبل کرده است.

 

* اختصاص 800 متر زمین از سوی یک خیر کرجی

وی در بخش دیگری از سخنان خود به اقدام خیر دیگری در شهرستان کرج اشاره کرد و یادآور شد: این فرد یک قطعه زمین به وسعت 800 مترمربع به آموزش و پرورش شهرستان کرج تحویل داده و تاکید کرده که از زمین فوق باید برای ساخت مدرسه استفاده شود.

مدیر کل آموزش و پرورش استان البرز متذکر شد: این زمین در یک نقطه پر جمعیت کرج قرار داشته و با ساخت مدرسه، بسیاری از دانش‌آموزان از فرصت آموزش و کلاس درس مناسب بهره‌مند خواهند شد.

حلیمی در پایان با اشاره به تلاش‌های آموزش و پرورش در استان البرز برای افزایش کلاس‌های درس اذعان داشت: از مردم استان تقاضا داریم که برای رفع کامل نیاز دانش‌آموزان، همراهی بیشتری با آموزش و پرورش داشته باشند و خیرین مدرسه‌ساز و آموزش و پرورش را در این امر مقدس یاری کنند.

انتهای پیام/ن20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول