اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه بویین‌زهرا:

تعمیق فعالیت‌های فرهنگی موجب اعتلای نظام می‌شود

خبرگزاری فارس: امام جمعه شهرستان بویین‌زهرا گفت: تعمیق فعالیت‌های فرهنگی موجب اعتلای هر‌چه بیشتر نظام جمهوری اسلامی ایران می‌شود.

تعمیق فعالیت‌های فرهنگی موجب اعتلای نظام می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از بویین‌زهرا، امام جمعه بویین‌زهرا عصر امروز با رئیس و جمعی از کارمندان مرکز آموزش عالی فنی‌مهندسی شهرستان بویین‌زهرا دیدار و با رئیس این دانشگاه پیرامون مسائل آموزشی و فرهنگی گفت‌و‌گو کرد.

حجت‌الاسلام محمد‌همایون زرینه در این دیدار که در دفتر امام جمعه شهرستان بویین‌زهرا برگزار شد با تبریک اعیاد شعبانیه اظهار کرد: ماه‌های رجب و شعبان بهترین زمان برای مقدمه‌چینی برای استقبال از میهمانی الهی است.

وی افزود: همه باید در این‌ ماه به افزایش اعمال نیک و عبادات و نیایش‌های فردی خویش زمینه را برای جامعه‌ای سعادت‌مند و عزت‌یافته فراهم کرده و سبب اقتدار و عزت هر‌چه بیشتر دین مبین اسلام شویم.

امام‌جمعه شهرستان بویین‌زهرا با بیان اینکه ضرورت تعامل و همکاری بیشتر ادارات و ارگان‌های دیگر برای برطرف کردن موانع فرهنگی و اجتماعی در جامعه بیان کرد: امروز در کشور نیازمند این هستیم که با اتحاد و تلاش و دغدغه فراوان در راستای عمق‌بخشی به فعالیت‌های فرهنگی در دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی گام برداشته و مقدمات اعتلای فرهنگی نظام را فراهم کنیم.

زرینه با اشاره به اینکه دانشگاهیان به عنوان اقشاری تأثیرگذار در مسائل مختلف نظام اسلامی هستند، عنوان کرد: در واقع در شرایط فعالی کشور قشر تحصیل کرده و نخبه نقش اصلی را در مبارزه با انواع حیله‌ها و کینه‌توزی‌‌های غرب و استکبار جهانی ایفا کرده و با سعی و توان خود موجب یأس دشمنان می‌شود.

وی با قدردانی از تلاش‌های چند وقت اخیر دکتر انیسه رئیس فعلی دانشگاه فنی و مهندسی شهرستان بویین‌زهرا در پیگیری مشکلات و موانع موجود در این دانشگاه و تسهیل در خدمات‌رسانی به دانشجویان بیان کرد: امیدواریم با پیگیری‌های جدی‌تر رؤسا و مدیران در بویین‌زهرا زمینه حل تمام مشکلات مربوط به این دانشگاه فراهم شده تا دانشجویان در محیطی آرام و بدون دغدغه بتوانند به کسب علوم بپردازند.

امام جمعه شهرستان بویین‌زهرا حضور موفق و برجسته جوانان ایرانی در المپیاد‌ها و جشنواره‌های گوناگون را افتخاری بزرگ برای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران برشمرد و تصریح کرد: ملت غیور و ولایت‌مدار ایران اسلامی به خوبی در طول 33 سال گذشته نشان داده‌اند که روحیه بسیار بالایی را در زمینه کشف و تولید محصولات و مایحتاج خود داشته و با اراده خویش می‌توانند به تمام عرصه‌های پیشرفت دست‌یابند.

انتهای پیام/ش20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول