اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار اهر:

وظیفه نهادهای فرهنگی انتقال فرهنگ ایثار و شهادت است

خبرگزاری فارس: فرماندار اهر با بیان اینکه خانواده‌های معظم شاهد و ایثارگر نماد ایثار، مقاومت و پایداری ملت ایران هستند، گفت: وظیفه نهادهای فرهنگی انتقال فرهنگ ایثار و شهادت است.

وظیفه نهادهای فرهنگی انتقال فرهنگ ایثار و شهادت است

به گزارش خبرگزاری فارس از اهر، رضا صدیقی بعدازظهر امروز در دیدار با خانواده‌های معظم شهدا در هفته قوه قضائیه تجلیل از خانواده‌های معظم شاهد را یک وظیفه همگانی برشمرد.

وی افزود: همه باید تلاش کنیم تا فرهنگ ایثار و شهادت به نحو شایسته به نسل جدید منتقل شود و قشر جوان با ایثارگری‌ها و تلاش‌های صادقانه رزمندگان اسلام که جان خود را در راه اسلام از دست دادند، پیش از پیش بیان شود.

فرماندار اهر گفت: متأسفانه نسل جوان امروزی با اهداف، آرمان‌ها و ابعاد زندگانی شهدا آشنا نبوده و وظیفه نهادهای فرهنگی، یادگاران و رزمندگان هشت سال دفاع مقدس و خانواده‌های معظم شاهد انتقال این فرهنگ به نحو شایسته و با زبان جوانان به نسل بعد از جنگ است.

وی در ادامه رسالت دستگاه‌های فرهنگی را در این زمینه بسیار خطیر و تأثیرگذار عنوان کرد و افزود: همه ما مدیون شهدا هستیم و عزت، امنیت و اقتدار نظام اسلامی به برکت خون شهدا است.

فرماندار اهر با اشاره به سالگرد شهدای هفتم تیر گفت: دشمنان و ایادی استکبار فکر می‌کردند با ترور و به شهادت رساندن جمعی از نخبگان، اندیشمندان و کارگزاران در هفتم تیر، انقلاب اسلامی با مشکل جدی مواجه خواهد شد.

وی ادامه داد: اما خون شهدای هفتم تیر و هشتم شهریور با وجود اینکه ضایعه سنگینی بود چراکه افرادی چون شهید بهشتی، شهید رجایی و شهید باهنر را از ملت گرفته بود، به بار نشست و به برکت خون شهدا، انقلاب اسلامی با صلابت به حیات پربرکت خود ادامه داده و خواهد داد.

فرماندار اهر اظهار کرد: همه عزت، عظمت و دستاوردهای مختلف در طول عمر 33 ساله انقلاب مدیون ایثارگری‌های رزمندگان اسلام، شهدا و امام شهدا است که باید در این زمینه بیش از پیش هوشیار باشیم و با وحدت و همدلی در پیشبرد اهداف نظام و انقلاب تلاش کنیم.

انتهای پیام/ل20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول