اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار پاکدشت:

دشمنان به قدرت تفکر و نیروی جوان ایران اسلامی پی برده‌اند

خبرگزاری فارس: فرماندار شهرستان پاکدشت با اشاره به ویژگی‌های جوانان گفت: جوانان سرمایه‌های اصلی این نظام و انقلابند.

دشمنان به قدرت تفکر و نیروی جوان ایران اسلامی پی برده‌اند

به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب استان تهران، قربانعلی مقبلی در جلسه هماهنگی ستاد بزرگداشت هفته جوان شهرستان پاکدشت، جوانان را به عنوان سرمایه‌های اصلی این نظام برشمرد. 

فرماندار شهرستان پاکدشت در این جلسه ضمن تبریک اعیاد شعبانیه و تبریک ولادت با سعادت حضرت علی‌اکبر (ع) اظهار داشت: جوانان به‌عنوان نیرویی فعال و پویا دارای نقش مهمی در توسعه پایدار و همه جانبه کشور هستند که برای تحقق هرچه بهتر این نقش، پرداختن به دغدغه‌های فکری جوانان اجتناب ناپذیر است. 

وی در ادامه پویانمایی و بسترسازی برای شکوفایی استعدادها و بهره‌گیری از توانمندی‌های جوانان در عرصه‌های مختلف را از اولویت‌های اساسی مسئولان نظام برشمرد و ادامه داد: دولت نهم و دهم توجه ویژه‌ای به مقوله جوانان داشته و در این راستا استفاده از خلاقیت و ایده‌های جوانان در امور کشور از نمونه‌های بارز این ادعا است.

مقبلی به توطئه دشمنان اسلام مبنی بر ایجاد تفرقه میان جوانان و نظام جمهوری اسلامی اشاره کرد و گفت: دشمنان ایران اسلامی به قدرت تفکر و نیروی جوان و تفکر اسلامی در پیشرفت و ترقی جامعه پی برده و در جهت ایجاد فاصله بین جوانان و نظام و مسئولان تلاش می‌کنند و سعی دارند با ایجاد شبهات در بین جوانان نسبت به تضعیف فکر آنان اقدام کرده و در نهایت کشور را به تباهی بکشانند.

وی تنها راه مقابله با این فتنه دشمنان را نزدیکی مسئولان کشور به جوانان این مرز و بوم عنوان کرد و گفت: باید با ایجاد محافل و جلسات و ملاقات چهره به چهره با جوانان به سخنان آنان گوش داده و به مسائل و مشکلات آنها رسیدگی و در حد توانایی نسبت به رفع آنها اقدام کرد.

در ادامه نشست نیز هر یک از حاضران به بیان نکته نظرات و برنامه‌های پیشنهادی خود پرداختند.

جلسه هماهنگی ستاد بزرگداشت هفته جوان با حضور مقبلی فرماندار پاکدشت و روسای ادارات مرتبط در سالن جلسات فرمانداری پاکدشت برگزار شد.

انتهای پیام/خ20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول