اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رقابت‌های لیگ برتر شطرنج باشگاه‌های کشور/

شروع نافرجام تیم شمشیران قزوین

خبرگزاری فارس: دبیر هیئت شطرنج استان قزوین گفت‌: تیم شطرنج صنایع شمشیران قزوین در هفته نخست رقابت‌های لیگ برتر شطرنج باشگاه‌های کشور سه شکست و دو تساوی را در کارنامه خود به ثبت رساند که شروع نامناسبی تلقی می‌شود.

شروع نافرجام تیم شمشیران قزوین

فرهاد کربلایی صادقی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قزوین با اشاره به اینکه در هفته نخست برگزاری این رقابت‌ها پنج دیدار صورت گرفت، اظهار کرد‌: شطرنج‌بازان تیم استان قزوین در دیدار نخست خود با نتیجه سه بر یک مقابل ابن‌سینا همدان تن به شکست دادند‌.

وی افزود‌: در بازی دوم هم با وجود اینکه انتظار می‌رفت شطرنج‌بازان به خود آمده باشند و نتیجه دیدار نخست را جبران کنند با نتیجه 3.5 بر نیم مقابل 0.5 تربیت بوشهر مغلوب شدند‌.

کربلایی‌صادقی با اشاره به اینکه شطرنج‌بازان تیم صنایع شمشیران قزوین در بازی سوم خود مغلوب تیم قدرت‌مند تربیت زنجان شدند، عنوان کرد‌: در این دیدار شطرنج‌بازان قزوینی با نتیجه 4 بر صفر دیدار خود را واگذار کردند‌.

دبیر هیئت شطرنج استان قزوین یادآور شد‌: شطرنج‌بازان قزوینی در دیدارهای چهارم و پنجم خود مقابل تیم‌های حمایت از مصرف‌کنندگان ساری و دریابرد شیراز نیز به ترتیب به نتایج تساوی 2 بر 2 دست یافتند.

وی با بیان این که در پایان مرحله نخست لیگ برتر شطرنج باشگاه‌های کشور تیم صنایع شمشیران قزوین با کسب 5.5 امتیاز در مکان دهم جدول ایستاد اضافه کرد‌: تیم‌های تربیت زنجان، تهرن و بابل نیز به ترتیب عنوان‌های اول تا سوم جدول را به خود اختصاص دادند‌.

کربلایی‌‌صادقی تصریح کرد: در هفته نخست این مسابقات مهرداد صداقتی، سید‌شاهین جوانی، غلام‌رضا اکبری، محمدرضا شهبازی، محمدرضا عابدی و سیدمحسن سودمند در میزهای یک تا شش تیم صنایع شمشیران قزوین را همراهی کردند.

دبیر هیئت شطرنج استان قزوین خاطرنشان کرد: یازدهمین دوره لیگ برتر جام اندیشمندان با حضور 14 تیم برگزار می‌شود و شطرنج‌بازان قزوینی در دوره قبلی این رقابت‌ها توانستند عنوان پنجمی را کسب کنند.

در هفته دوم این مسابقات نتایج بهتری خواهیم گرفت

دبیر هیئت شطرنج استان قزوین در ادامه با اشاره به اینکه شطرنج‌بازان قزوینی در هفته نخست نتوانستند انتظارات ما را برآورده کنند، گفت‌: در هفته دوم با هوشیاری بیشتری به مصاف رقیبان خواهیم رفت‌.

کربلایی‌صادقی تأکید کرد‌: شطرنج‌بازان استان قزوین در هفته نخست این رقابت ها با وجود اینکه مقابل تیم‌های ضعیف‌تر نتایج خوبی نگرفتند، اما در دیدار مقابل حمایت از مصرف کنندگان ساری که امتیاز ریتینگ شطرنج‌بازان آن بالای دو هزار بود، توانستند نتیجه‌ای بسیار عالی کسب کنند‌.

وی خاطرنشان کرد: در بازی‌های بعدی که به احتمال زیاد میزبانی مرحله دوم لیگ برتر شطرنج باشگاه‌های کشور به قزوین سپرده می‌شود، قطعا نتایج مطلوبی می‌گیریم و امتیازهای خود را در جدول رده‌بندی افزایش می‌دهیم.

انتهای پیام/ش20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول