اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون سابق حقوقی و امور مجلس وزارت دفاع:

غربی‌ها نمی‌خواهند ایران برای مردم جهان الگو بماند

خبرگزاری فارس: معاون سابق حقوقی و امور مجلس وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح با اشاره به دشمنی غربی‌ها علیه ایران اسلامی، گفت: غربی‌ها نمی‌خواهند ایران برای مردم جهان الگو بماند.

غربی‌ها نمی‌خواهند ایران برای مردم جهان الگو بماند

به گزارش خبرگزاری فارس از سوادکوه، حسن حمیدزاده بعدازظهر امروز در همایش فرهنگی «چهره ماه» اداره تبلیغات اسلامی سوادکوه با اشاره به این مطلب که اعیاد شعبانیه نیروی تازه معنوی برای ماست، گفت: عجین شدن انقلاب اسلامی ایران با عاشورا و تاسوعا اوج شهادت‌طلبی و شجاعت رزمندگان را نشان می‌دهد.

معاون سابق حقوقی و امور مجلس وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح با اشاره به این مطلب که یک نسل از سپاه پاسداران در طول دفاع مقدس به شهادت رسیدند، افزود: 36 هزار نفر در ابتدای جنگ عضو سپاه پاسداران بودند و تا بعد از جنگ به همین تعداد به شهادت رسیدند.

یادگار هشت سال دفاع مقدس با تاکید بر این مطلب که قیام امام حسین (ع) الهام‌بخش شهیدان ما بوده است، خاطرنشان کرد: پشتوانه انقلاب اسلامی، غدیر علوی، عاشورای سرخ حسینی و انتظار سبز مهدوی است.

حمیدزاده با اشاره به اینکه اگر امام راحل نبود، عزت و استقلال و شرف ما هم نبود، تصریح کرد: وال‌استریت و بیداری اسلامی شمال آفریقا و خاورمیانه متاثر از انقلاب اسلامی ایران است.

وی با اشاره به اینکه در فتنه سال 88 برخی خواص جا ماندند، افزود: غربی‌ها نمی‌خواهند ایران برای مردم جهان الگو بماند.

حمیدزاده به مقاومت ملت ایران در برابر استکبار اشاره کرد و افزود: دوران حیات جدیدی از اسلام با تبعیت از انقلاب اسلامی ایران در جهان آغاز شده است که به برکت خون شهیدان ماست.

یادگار هشت سال دفاع مقدس به دشمنی استکبار در برابر ایران اسلامی اشاره کرد و یادآور شد: تهدید، تحریم و ترور از ابزار دشمنان در برابر عظمت ایران اسلامی است.

انتهای پیام/آ20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول