اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار همدان تأکید کرد

لزوم برگزاری نمایشگاه البسه ایرانی‌ اسلامی در همدان

خبرگزاری فارس: فرماندار همدان بر لزوم برگزاری نمایشگاه البسه در همدان تأکید کرد و گفت: اگر نمایشگاه البسه‌ای طبق الگوی اسلامی ایجاد شود، می‌تواند در نوع پوشش آحاد جامعه تأثیرگذار باشد.

لزوم برگزاری نمایشگاه البسه ایرانی‌ اسلامی در همدان

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان حسن قهرمانی‌مطلق ظهر امروز در ستاد احیاء امر به معروف و نهی از منکر با بیان اینکه منکرات تنها بدحجابی و بی‌حجابی نیست اظهار داشت: منکرات در جامعه جز بی‌حجابی شامل کم‌فروشی، نصب پوسترهای غیر مجاز، آلودگی صوتی با موسیقی‌های غیر مجاز و ... می‌شود که باید برای رفع همه آنها برنامه‌ریزی کرد.

وی تذکر لسانی را با تأسی از رهبری بسیار مهم دانست و گفت: اگر به دنبال جامعه‌ای با تفکرات مثبت و مشروع هستیم، باید با تذکرات لسانی اقدام به این امر کنیم چرا که در این صورت تأثیرگذاری بالایی دارد.

فرماندار همدان تصریح کرد: استفاده از نام برگرفته از غرب در فروشگاه‌ها یکی از منکرات است که مجمع امور صنفی باید نسبت به تغییر این نام‌ها اقدامات لازم را انجام دهند.

وی غفلت خانواده از فرزندانشان را معضلی بزرگ دانست و گفت: خانواده‌ها باید با دقت بیشتری فرزندان را مورد عنایت قرار دهند چرا که نقش کلیدی در تفکرات مثبت فرزندان دارند.

قهرمانی‌مطلق ابراز داشت: مانور یک ماهه اصناف مورد تأکید است و باید آن را انجام و گزارش کاملی ارائه دهد و همچنین مجمع امور صنفی باید شماره‌ای را برای اطلاع‌رسانی مردم در مشاهده برخی تخلفات معرفی کند.

به گفته وی الگوی درستی از حجاب و عفاف حلقه گمشده بانوان و حتی آقایان جامعه است که باید با همکاری آموزش و پرورش و دانشگاه‌ها مدل‌های مناسبی به جامعه القا شود.

فرماندار همدان بر لزوم برگزاری نمایشگاه البسه در همدان تأکید کرد و افزود: اگر نمایشگاه البسه‌ای طبق الگوی اسلامی در همدان ایجاد شود، می‌تواند در نوع پوشش آحاد جامعه تأثیرگذار باشد.

وی با بیان اینکه 700 قلیان توسط مرکز بهداشت معدوم شده است افزود: همچنان بر طرح ممنوعیت قلیان‌ها در سطح شهر تأکید می‌شود و به ویژه در پارک‌ها و میادین باید بیشتر دقت شود.

قهرمانی‌مطلق بر پخش اذان در هنگام ظهر و غروب در پاساژ‌ها، فروشگاه‌ها و میادین تأکید و گفت: اگر بتوانیم معروف‌ها را در جامعه تقویت کنیم، منکرات خود به خود کمرنگ شده و از بین می‌روند.

وی یادآور شد: شهرداری در نصب تصاویر و نقوش شهدا در روی دیوارهای سطح شهر اهتمام بورزد که در این راستا ابتدا از دیوار ادارات می‌تواند اقدام کند چرا که ماندگاری و اثرگذاری این کار بسیار بالاست.

فرماندار همدان سازمان صنعت، معدن، تجارت، مجمع امور صنفی و اداره اماکن را ملزم کرد در مدت 15 روز تا یک ماه در راستای ترویج امر به معروف و نهی از منکر از واحدهای صنفی سطح شهر بازدید کنند.

انتهای پیام/صا20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول