اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس تبلیغات اسلامی دشتستان:

جانبازان موجب پایداری نظام اسلامی شدند

خبرگزاری فارس: رئیس تبلیغات اسلامی دشتستان گفت: جانبازان موجب پایداری نظام اسلامی شدند.

جانبازان موجب پایداری نظام اسلامی شدند

به گزارش خبرگزاری فارس از دشتستان حجت‌الاسلام سید علی‌پناه محمودی‌نیا بعد از ظهر امروز در مراسم تجلیل از جانبازان دشتستان در برازجان اظهار داشت: احیای دین مبین اسلام و مبانی دینی مهم‌ترین وظیفه‌ای است که هر یک از ما بر عهده داریم و امام حسین (ع) سرور آزادگان عالم و قمر بنی‌هاشم سرور جانبازان جان خود را در راه احیای دین مبین اسلام و فرایض دینی فدا کردند.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان دشتستان خاطر نشان کرد: حضرت ابوالفضل‌ العباس(ع) نماد ولایتمداری است و امروز بر تمامی ما واجب است با اطاعت محض از ولی ‌امر مسلمین جهان از سرزمین اسلامی و دین مبین اسلام حراست و پاسبانی کنیم.

محمودی‌نیا با تاکید به اینکه جانبازان همواره بر مولا و مقتدای خویش امیرالمؤمنین (ع) اقتدا کرده‌اند بیان داشت: جانبازان و رزمندگان ما در هشت سال دفاع مقدس در مسیر دین و ولایتمداری گام برداشتند و ولایتمداری در رفتار و منش ایشان متجلی است.

وی اضافه کرد: تجلیل از جانبازان و ایثارگران وظیفه همگانی است چرا که با تقدیم بهترین عضو خود در دفاع از ارزش‌های اسلامی و معنوی پاسداری کردند.

این مسئول در ادامه گفت: با هیچ کاری و هیچ پاداشی نمی‌توان از جانبازان تجلیل کرد زیرا اینها بودند که با در اختیار گذاشتن تمام جسم روح خود از کیان این کشور دفاع کردند.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان دشتستان از جانبازان به عنوان کسانی نام برد که سبب پایداری نظام اسلامی شد‌ند و اذعان داشت: باید برای نهادینه کردن فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه از جانبازان تقدیر و تشکر کنیم.

محمودی‌نیا عنوان کرد: تجلیل از مقام جانبازان و ایثارگران و بزرگداشت آنها امری واجب است چرا که جانبازی یک ارزش است و با بزرگداشت مقام جانباز باید به نسل امروزی فداکاری‌های آنان را جلوه‌گر کنیم.

وی تصریح کرد: جانبازان در حقیقت شهدای زنده هستند و بخشی از وجود خود را تقدیم اسلام و انقلاب کرده‌اند و از آن مقامات معنوی که شهدا برخوردارند، جانبازان نیز بهره‌مند هستند.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان دشتستان با اشاره به اهمیت تجلیلی از مقام جانبازان در جامعه ابراز داشت: تجلیل از جانبازان و ارج نهادن به مقام والای جانباز رسالت همگانی است و هر ارگان و دستگاهی که در این راه وارد شود، قابل تقدیر است.

محمودی‌نیا اضافه کرد: در نظام مقدس جمهوری اسلامی مفتخریم که رهبر ما فردی جانباز و تجسم عینی زهد، تقوا، پارسایی و شجاعت است و ایشان افتخار ایران و جهان اسلام است.

وی با اشاره به جایگاه جانبازان در حفظ ارزش‌های اسلامی بیان داشت: جانباز کسی است که جانش را در طبق اخلاص گذاشته که بخشی از وجود خود را به خدا داده و خدا هر لحظه اجر این جانبازی را به او می‌دهد.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان دشتستان تاکید کرد: شهید با شهادت خود صعود می‌کند ولی جانباز با جانبازی خود و صبر خود هر لحظه بر اجر خود می‌افزاید.

انتهای پیام/ی20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول