اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

حجت‌الاسلام سعیدی:

نیت خالصانه آیت‌الله فاضل‌لنکرانی در خدمت به نظام ادامه یابد

خبرگزاری فارس: تولیت آستانه مقدسه حضرت معصومه(س) گفت: باید همان نیت و خلوص واقعی که آیت‌الله فاضل‌لنکرانی در خدمت‌گزاری به نظام اسلامی داشتند در ادامه مسیر نیز وجود داشته باشد.

نیت خالصانه آیت‌الله فاضل‌لنکرانی در خدمت به نظام ادامه یابد

به گزارش خبرگزاری فارس از قم حجت‌الاسلام والمسلمین سید محمد سعیدی پیش از ظهر امروز در مراسم اهدای بخشی از کتب مرحوم آیت‌الله فاضل‌لنکرانی به حرم مطهر حضرت معصومه(س) که در شبستان امام خمینی(ره) حرم مطهر برگزار شد با اشاره به شرح تحریرالوسیلة امام خمینی(ره) توسط آیت‌الله فاضل‌لنکرانی اظهار کرد: شکی نیست که تمام کارهای امام خمینی(ره) خالصانه و برای خداوند بوده است.

وی افزود: کسی که برای خدا کاری را انجام دهد خداوند نیز ابزارهای لازم را برای پیشبرد فعالیت‌ها در اختیارش قرار می‌دهد تا او بتواند کار خویش را به بهترین نحو انجام دهد.

امام جمعه قم با بیان اینکه مرحوم آیت‌الله فاضل‌لنکرانی از جمله بهترین شاگردان امام راحل(ره) بود گفت: این شاگرد کمک‌های زیادی به استاد خود کرد و مانند امام خمینی(ره) که راه پرافتخار آیت‌الله حائری را ادامه داد، مسیر امام را در پی گرفت.

سعیدی توفیق در کارها را به برکت نیت‌های خیر و خالصانه دانست و تصریح کرد: این حرکت هنوز ادامه داشته و بر همه عالم تأثیر گذاشته است.

وی افزود: آیت‌الله فاضل‌لنکرانی در فکر احداث مدرسه‌ای به نام امام خمینی(ره) بودند و این امر از ابتکارات و دغدغه‌های ایشان محسوب می‌شد که بنایی ماندگار به نام آن رهبر کبیر در قم وجود داشته باشد.

امام جمعه قم با بیان اینکه چراغ راه مرحوم آیت‌الله فاضل‌لنکرانی همچنان ادامه دارد گفت: امیدواریم با زحمات کنونی راه آن مرجع عظیم‌الشأن همچنان روشن و پرفروغ بماند و اهدای کتاب‌های حاضر نیز از جمله این اقدامات است.

وی خواستار عمل به وصیت‌های آیت‌الله فاضل‌لنکرانی در همه ابعاد شد و بیان داشت: باید همان نیت و خلوص واقعی که ایشان در خدمت‌گزاری به نظام اسلامی داشتند در ادامه مسیر نیز وجود داشته باشد و در این صورت رحمت الهی به روح این مرجع تقلید و ادامه‌دهندگان راه او خواهد رسید.

سعیدی خاطر نشان کرد: کتاب‌های اهدایی توسط فرزند آیت‌الله فاضل‌لنکرانی را با جان دل می‌پذیریم و امیدواریم خداوند توفیق رهروی در مسیر مراجع بزرگوار را به همه ما عنایت فرماید.

انتهای پیام/ع20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول