اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون اداره کل آموزش و پرورش مازندران:

دانشگاه فرهنگیان از مهر امسال در مازندران دانشجو می‌پذیرد

خبرگزاری فارس: معاون آموزش ابتدایی اداره کل آموزش و پرورش مازندران گفت: دانشگاه فرهنگیان از مهر امسال دانشجو می‌پذیرد.

دانشگاه فرهنگیان از مهر امسال در مازندران دانشجو می‌پذیرد

به گزارش خبرگزاری فارس از آمل، منیره موحدی ظهر امروز کارگاه آموزشی تحول بنیادین و استقرار نظام آموزشی جدید برای مدیران مدارس ابتدایی، راهنمایی و متوسطه شهری و مدیران مجتمع‌های آموزشی و پرورشی شهری و روستایی شهرستان در سالن شهید رجایی اداره آموزش و پرورش آمل با تاکید بر اینکه با اجرای طرح تحول بنیادین تلاش می‌کنیم آموزش و پرورش از روزمرگی خارج شود، اظهار داشت: بازخوانی جلسات اخیر آموزش و پرورش با رهبر معظم انقلاب نشان می‌دهد که ایشان عقیده دارند اگرچه سند تحول آماده شده اما باید به مرحله اجرایی برسد.

وی با اشاره به اینکه نباید قانع شویم که به این زودی‌ها به تحول دست پیدا کنیم، افزود: بسیاری از موفقیت‌هایی که امروز به آن دست یافتیم تغییر است و هنوز تا تحول راه زیادی مانده است.

موحدی با بیان اینکه براساس برنامه‌های سند تحول بنیادین باید برنامه‌های آموزشی و تربیتی این نظام آموزشی منطبق برای عدالت و پیشرفت شود، ادامه داد: تغییرات رخ داده در نظام آموزش و پرورش موقتی نیست بلکه باید پایدار شود.

وی با تاکید بر اینکه در راستای اجرای سند تحول بنیادین آموزش و پرورش دانشگاه فرهنگیان از مهر امسال پذیرش دانشجو را آغاز می‌کند، گفت: تمام برنامه‌های آموزشی و تربیتی تربیت معلم باید اصلاح شود.

معاون اداره کل آموزش و پرورش مازندران با اشاره به اینکه در تمام شهرهای کشور یک دانشگاه فرهنگیان راه‌اندازی می‌شود، اظهار داشت: باید افرادی متخصص تربیت شده و تربیت فرزندان این کشور را بر عهده بگیرند.

وی با تاکید بر اینکه مازندران در نیروی انسانی از جمله استان‌های غنی در کشور است، گفت: سرانه دانش‌آموز به معلم در این استان به نسبت استان‌های دیگر کشور بسیار بیشتر است و باید افتخار کنیم که یکی از منابع پیشرفت یعنی نیروی انسانی را در درون این سیستم داریم.

موحدی با اشاره به اینکه تا پایان برنامه پنجم توسعه باید تمام مدارس کشور هوشمند شود، از اختصاص 400 میلیارد ریال در سال‌ جاری برای این امر در کشور خبر داد و افزود: با ابلاغ این بودجه سهم شهرستان‌ها نیز پرداخت می‌شود تا در مدارس به کارگیری شود.

انتهای‌پیام/آ20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول