اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به همت بسیج دانش‌آموزی

طرح هجرت 3 در شاهرود آغاز شد

خبرگزاری فارس: طرح هجرت 3 به همت بسیج دانش‌آموزی در شاهرود آغاز شد.

طرح هجرت 3 در شاهرود آغاز شد

به گزارش خبرگزاری فارس از شاهرود، ظهر امروز افتتاحیه طرح هجرت سه بسیج دانش‌آموزی و فرهنگیان سپاه ناحیه شاهرود در سالن همایش‌های کانون جوانان بسیج با موضوع زیباسازی، به‌سازی و مرمت مراکز آموزشی شاهرود برگزار شد.

جانشین سپاه ناحیه شاهرود با اشاره به مرمت و زیباسازی مدارس در سال‏های گذشته گفت: تاکنون در سال‌های گذشته به همت دانش‌آموزان و فرهنگیان بسیجی بیش از 100 مرکز آموزشی زیباسازی، مرمت و به‌سازی شده است و این نشان از عزم و تلاش جدی بسیج و آموزش و پرورش جهت ایجاد فضای مناسب جهت تحصیل دانش‌آموزان دارد که جای تقدیر است.

حسین بذرکار افزود: به‌سازی و مرمت مراکز آموزشی با توجه به صرف هزینه و وقت، نیاز به دقت بیشتری دارد و باید تلاش کرد با آموزش افراد بکارگیری شده و استفاده از مواد مرغوب در جهت ماندگاری این زحمات کوشا باشیم.

هم‌چنین معاون آموزش و پرورش شاهرود در سخنانی خاطرنشان کرد: تلاش و کوشش اصل اساسی در اسلام است و اسلام تاکید بر تلاش و کار دارد و باید بدانیم که در پی هر سختی آرامش و آسایشی است و تلاش امروز بسیجیان آسایش خود و دیگر دانش‌آموزان را در آینده فراهم خواهد کرد.

نوروز کاویانی با اشاره به همکاری بسیج و آموزش و پرورش خاطرنشان کرد: نهاد مردمی بسیج در طول سی سال انقلاب همیشه در کنار مردم بوده است و در هر کجا که احساس به کار و فعالیت بوده حضور داشته است و بسیج سازندگی در راستای اهداف انقلاب در خدمت به جامعه تشکیل شده است.

هم‌چنین حمید خوشقدم مسئول بسیج سازندگی سپاه ناحیه شاهرود در سخنانی با ارائه گزارشی از عملکرد به‌سازی و زیباسازی مدارس گفت: در سال جاری 180 نفر از دانش‌آموزان دختر و پسر در جهت به‌سازی و زیباسازی فضای بیش از 20 مرکز آموزشی سازماندهی شده‌اند.

انتهای پیام/ع20/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول