اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار بویین زهرا:

تداوم سازندگی و عمران، برنامه محوری سال 91 است

خبرگزاری فارس: فرماندار شهرستان بویین زهرا گفت: تداوم عرصه‌های سازندگی و عمران از برنامه محوری و ویژه شهرستان بویین زهرا در سال 91 است.

تداوم سازندگی و عمران، برنامه محوری سال 91 است

به گزارش خبرگزاری فارس از بویین‌زهرا، ابوالفضل طاهرخانی بعد از ظهر امروز از روستاهای بخش‌مرکزی شهرستان بویین زهرا بازدید و از نزدیک در جریان نحوه و نوع خدمات‌رسانی به روستائیان قرار گرفت و همچنین مشکلات آنان را مورد بررسی قرار داد.

فرماندار بویین‌زهرا دراین دیدار با بیان اینکه در سال جاری اعتبارات بسیار ویژه‌ای برای روستاهای محروم و دور افتاده بخش‌های مرکزی، دشتابی، شال و رامند در نظر گرفته شده است، اظهار کرد: توجه و پشتیبانی از طرح‌های سازندگی در روستاها و مناطق دور افتاده همواره موجب رضایت‌مندی  هر چه بیشتر مردم از دستگاه‌ها و مسئولان اجرایی نظام اسلامی می‌شود.

وی با اشاره به لزوم پیگیری و اجرای طرح‌های خدماتی در روستاها بسیار ضروری و مهم است، افزود: امیدواریم که با دغدغه بیشتر مسئولان و مدیران اجرایی در کشور این مهم نیز مهیا شده و هیچ خانواده‌ای در روستاها احساس مشکل، کمبود و یا کاستی نکند.

فرماندار شهرستان بویین‌زهرا با قدردانی از زحمات نهاد‌های عمرانی و خدماتی در بویین‌زهرا برای افزایش حجم توجه به مناطق محروم تصریح کرد: قطعا عزم بلند و نگاه ویژه دست‌اندرکاران نظام اسلامی در هر زمانی می‌تواند رشد و توسعه افتخار آفرین را برای کشور رقم زده و موجب خوشحالی و شادمانی مردم شود.

طاهرخانی تداوم سازندگی و عمران در شهرستان بویین‌زهرا برنامه محوری و بسیار مهم در سال 91 عنوان و بیان کرد: بهره‌برداری از طرح‌های بزرگ عمرانی و زیربنایی، افتتاح پروژه‌های فرهنگی و اجتماعی، کلنگ زنی مجموعه‌ورزشی و تفریحی، حضور در جلسات متعدد عمرانی و فرهنگی بویین‌زهرا، ارتباط بیشتر با مسئولان و پیمانکاران پروژه‌ها و نیز سرکشی از طرح‌ها و پروژه‌های در حال فعالیت از جمله برنامه‌های شاخصی است که در سال جاری در بخش‌مرکزی و دیگر بخش‌های این شهرستان با قدرت و جدیت بسیار زیادی دنبال می‌شود.

وی با بیان اینکه رسانه‌ها نقش بسیار مهم و ویژه‌ای را در انعکاس دستاوردها و تلاش‌های دلسوزانه مسئولان و دست‌اندرکاران نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران بر عهده داشته و موجب آشنایی هر چه بیشتر ملت با آرمان‌های همه جانبه انقلاب اسلامی می‌شوند، گفت: قطعا با همت و اراده مستحکم مسئولان و یاری ملت عرصه سازندگی و تولید هر چه بیشتر در استان ها و شهر‌های مختلف در کشور فراهم گردیده و دشمنان از اهداف و برنامه‌های خود پشیمان می‌شوند.

انتهای پیام/ی20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول