اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار تویسرکان:

جوانان در طرح هجرت 3 سفیران کار و مجاهدت هستند

خبرگزاری فارس: فرماندار تویسرکان گفت: جوانان حاضر در اردوهای جهادی هجرت 3، سفیران کار و مجاهدت عرصه‌های سازندگی در کشور هستند.

جوانان در طرح هجرت 3 سفیران کار و مجاهدت هستند

به گزارش خبرگزاری فارس از تویسرکان، حسن رضانیا ظهر امروز در آیین آغاز فعالیت طرح هجرت 3 در تویسرکان با اشاره به اینکه اردوهای طرح هجرت الگوی کارآمد و مناسب برای حضور جوانان در عرصه سازندگی کشور است، اظهار داشت: طرح هجرت بستری کیفی در راستای ارتقای همه‌جانبه اجتماع و بهترین شیوه در پیشگیری و کاهش ناهنجاری‌های فردی و اجتماعی است.

وی مدیریت راهبردی را اصلی‌ترین آیتم در مو‌فقیت این مهم خواند و تأکید کرد: تعامل و هم‌اندیشی دستگاه‌های مربوطه به منظور تعمیق‌بخشی و اشاعه اهداف و آرمان‌های تعریف شده اردوهای جهادی طرح هجرت بسیار حائز اهمیت است.

فرماندار تویسرکان با بیان اینکه طرح اردوهای جهادی هجرت 3، زمینه را برای شکوفایی استعدادها و تجربه‌آموزی نسل جوان مهیا کرده است، ابراز داشت: ایجاد و تقویت حس مسئولیت‌پذیری در بین افراد، ایجاد روحیه جهادی، پر کردن اوقات فراغت جوانان، کسب و ارتقای روحیه خودباوری و استقلال و احراز مهارت‌های زندگی در میان آنها بخشی از ثمره‌های باارزش این مهم در سطح کشور است.

وی جوانان حاضر در عرصه سازندگی را سفیران کار و مجاهدت دانست و خاطرنشان کرد: اهتمام برای کسب رضای پروردگار و خدمت به اقشار محروم جامعه برای فعالان عرصه سازندگی به ویژه اردوهای جهادی، توفیقی بسیار ارزشمند و الهی محسوب می‌شود.

فرمانده سپاه شهرستان تویسرکان نیز نهادینه‌سازی و تقویت روحیه الهی و معنوی در نسل جوان را یکی از آثار بابرکت اردوهای جهادی هجرت 3 خواند و بیان داشت: غنی‌سازی اوقات فراغت جوانان و نوجوانان در عرصه‌های فرهنگی و سازندگی از اولویت طرح‌های جهادی در پایگاه‌های مقاومت بسیج است.

عسگر مجیدی رفع محرومیت در مناطق محروم را از دیگر دستاوردهای مهم و اصلی برپایی طرح‌ها و فعالیت‌های جهادی در کشور عنوان کرد و اذعان داشت: توجه به محرومان یکی از آرمان‌ها و اهداف امام خمینی (ره) است که ما نباید از آن غافل شویم چراکه تعالی امروز ایران اسلامی در همه عرصه‌ها مرهون اتحاد، همراهی و همدلی مستضعفین و محرومان با ایشان است.

وی در پایان یکی از افتخارات بسیج پس از هشت سال دفاع مقدس را حضور در عرصه سازندگی، توسعه و پیشرفت همه‌جانبه ایران اسلامی دانست.

انتهای پیام/صا20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول