اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه شاهرود:

تسریع در روند حرکت انقلاب بر عهده سپاه است

خبرگزاری فارس: امام جمعه شاهرود گفت: سپاه، وظیفه ارتقا و جهت‌گیری انقلاب و تسریع در روند حرکت انقلاب و نهادهای انقلابی را برعهده دارد.

تسریع در روند حرکت انقلاب بر عهده سپاه است

به گزارش خبرگزاری فارس از شاهرود، حجت‏‌الاسلام محمود ترابی ظهر امروز در مراسم معارفه فرمانده جدید سپاه شاهرود اظهار داشت: زنده و پویا نگه داشتن جامعه از رسالت‌های حرکت سپاه پاسداران است که باید بدان توجه شود.

وی تصریح کرد: امام علی(ع) در حدیثی می‌فرمایند که از گمان مومنان حساب ببرید که حق را در زبان آنها قرار داده است و این تشکر و قدردانی ما نیز در همین معناست و بنده شهادت می‌دهم که برادر ابوترابی با اخلاص و فروتنی در این مدت خدمت کرده‌اند.

امام جمعه شاهرود افزود: هر کس در هر جایی که هست باید ظرفیت‌ها را در جهت حرکت سپاه قرار دهد و باید تلاش کرد این حرکت پویا با جدیت و تلاش مضاعف به پیش رود.

در این مراسم، فرمانده سابق سپاه شاهرود نیز با اشاره به حدیث قدسی گفت: جبرئیل به پیامبر می‌فرماید که ای رسول هرچه می‌خواهی در دنیا زندگی کن، ولی بدان پایان این دنیا مرگ است و هرچه می‌خواهی در این دنیا دوست بدار اما بدان روزی از دست خواهی داد و عملی که می‌خواهی انجام ده اما بدان روزی این اعمال به تو عرضه خواهد شد.

حسین ابوترابی با بیان اینکه در این روایت به خوبی هدف از خلقت بیان شده است افزود: ما باید بدانیم که در این دنیا باید عبادت کرده و خدمت به خلق کنیم و برای آخرت خود توشه‌ای برچینیم و چه خوب است با اعمال صالح در آخرت مانند شهدا در پیشگاه خداوند سربلند باشیم.

وی با اشاره به رزمایش فرهنگی رزمی هفته دفاع مقدس سال 90 در شاهرود خاطرنشان کرد: این برنامه یکی از مهم‌ترین و اثرگذارترین برنامه‌ها در طول مدت خدمت بنده بود و در اینجا از همه دوستانی که در این برنامه شرکت داشته‌اند تشکر و قدردانی کرده و امیدوارم که مورد رضایت الهی قرار گرفته باشد.

انتهای پیام/ع20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول