اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سپاه انصارالمهدی(عج) استان زنجان:

طراحی عملیات‌های غرورآفرین از افتخارات سپاه در جنگ است

خبرگزاری فارس: فرمانده سپاه انصارالمهدی(عج) استان زنجان گفت: طراحی عملیات‌های مختلف و غرورآفرین و سازماندهی نیروها و ارائه آموزش‌های لازم به افراد مختلف از افتخارات سپاه در دوران دفاع مقدس محسوب می‌شود.

طراحی عملیات‌های غرورآفرین از افتخارات سپاه در جنگ است

سردار جهانبخش کرمی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در زنجان، اظهار کرد: پس از پیروزی انقلاب اسلامی امام خمینی(ره) فرمان تشکیل سپاه پاسداران جمهوری اسلامی را به منظور پاسداری و حفاظت از انقلاب اسلامی داد.

وی با بیان اینکه سپاه پاسداران جمهوری اسلامی از دوم اردیبهشت سال 58 رسما فعالیت‌های خود را آغاز کرد، افزود: بعد از گذشت دو ماه از فعالیت‌های سپاه پاسداران به دلیل جلب اعتماد امام خمینی(ره)، روز ولادت امام حسین(ع) به عنوان روز پاسدار نام‌گذاری شد.

فرمانده سپاه انصارالمهدی(عج) استان زنجان ادامه داد: سپاه در زمینه دفاع از اسلام، ارزش‌های اسلامی و انقلاب و دستاوردهای آن برنامه‌ریزی مطلوبی داشته و تاکنون برنامه‌های تاثیرگذاری در این زمینه انجام داده است.

وی با بیان اینکه سپاه در آغاز فعالیت‌های انقلاب اسلامی در ختم غائله کردستان اقدامات مطلوبی را انجام داده است، افزود: سپاه به همراه نیروهای ارتش در کردستان جانفشانی کرده و اقدامات دشمنان را علیه نظام جمهوری اسلامی خنثی کردند.

سردار کرمی با اشاره به حضور تاثیرگذار سپاه پاسداران در دوران دفاع مقدس تصریح کرد: دشمن که با هدف از بین‌بردن نظام جمهوری اسلامی جنگ را علیه کشور آغاز کرده بود با دلاور مردی‌های نیروهای بسیج، سپاه و ارتش جمهوری اسلامی ناکام ماند.

وی یادآور شد: حماسه نیروهای مسلح جمهوری اسلامی در دوران دفاع مقدس بی‌نظیر بوده و مردم در قالب نیروهای بسیج وارد عرصه شده و افتخارات بسیاری را برای کشور کسب کردند.

فرمانده سپاه انصارالمهدی(عج) استان زنجان با بیان اینکه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در دوران دفاع مقدس قدرت عمل را در دست داشت، افزود: حضور در عملیات‌های مختلف از افتخارات سپاه محسوب می‌شود.

وی با اشاره به انجام عملیات‌هایی نظیر ثامن‌الائمه، فتح‌المبین، بیت‌المقدس، بدر، خیبر، والفجر هشت و کربلای پنج، این عملیات‌ها را موجب افتخار نظام جمهوری اسلامی دانست.

سردار کرمی با بیان اینکه حماسه و ایثار رزمندگان اسلام در دوران دفاع مقدس بی‌نظیر بود، افزود: کوچه‌های خرمشهر، شلمچه، جزیره مجنون و مناطق مختلف جنگی شاهد فداکاری رزمندگان اسلام بود.

وی ادامه داد: جوانان غیور ایران اسلامی در هشت سال دوران دفاع مقدس حتی وجبی از خاک کشور را تسلیم دشمن نکرده و در جنگ پیروز شدند.

فرمانده سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان با بیان اینکه سپاه پاسداران جمهوری اسلامی پس از دوران دفاع مقدس در عرصه سازندگی خدمات شایسته‌ای تقدیم انقلاب کرده است، افزود: انجام پروژه‌های مختلف سازندگی از افتخارات سپاه محسوب می‌شود.

وی محرومیت‌زدائی، احداث مدرسه، مسجد، مرکز بهداشت و جاده‌کشی را بخشی از اقدامات سپاه در دوره سازندگی کشور عنوان کرد و افزود: سپاه در حال حاضر نیز پروژه‌های بزرگی را از طریق قرارگاه خاتم در کشور اجرا می‌کند.

سردار کرمی با بیان اینکه رزمندگان استان زنجان در دوران دفاع مقدس در دو جبهه به مقابله با توطئه‌های دشمنان می‌پرداختند، افزود: رزمندگان این استان در 19 عملیات به عنوان خط‌شکن حضور داشتند.

وی با اشاره به نامگذاری زنجان به عنوان شهر غواصان دریادل از سوی مقام معظم رهبری این مدال را حاصل حضور و تاثیرگذاری نیروهای زنجانی در عملیات‌های مختلف عنوان کرد.

فرمانده سپاه انصارالمهدی(عج) استان زنجان خاطرنشان کرد: نیروهای زنجانی در 27 عملیات دوران دفاع مقدس نیز در برابر پاتک‌های دشمنان ایستادگی کرده و با دشمنان مقابله می‌کردند.

وی با اشاره به حضور نیروهای زنجانی در کردستان مبارزه با ضد انقلاب و پاکسازی منطقه کردستان را از دیگر موفقیت‌های رزمندگان زنجانی دانست.

انتهای پیام/ع10/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول