اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه دشتی:

سپاه مردمی بودن خود را حفظ کرده است

خبرگزاری فارس: مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه دشتی، گفت: سپاه نهادی برخاسته از متن توده‌‌های متدین جامعه بشمار می‌رود و همواره این ویژگی خود را حفظ کرده است.

سپاه مردمی بودن خود را حفظ کرده است

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر حجت‌الاسلام مجتبی عباسی پیش از امروز در گردهمایی بزرگ بسیجیان دشتی، گفت: ستون اصلی دفاع از ارزش‌ها انقلاب سپاه و بسیج است.

نماینده ولی فقیه در سپاه دشتی گفت: امروز سپاه افتخار نظام است و پاسداران سپاه مریدان امام خامنه‌ای هستند و دشمن می‌داند که تا زمانی که نامی از پاسدار در ایران اسلامی وجود دارد توان مقابله با آنها را نخواهند داشت.

وی ادامه داد: تأسیس نهاد مقدس سپاه بنا به فرمان حضرت امام خمینی (ره) رهبر کبیر انقلاب اسلامی بود که با حضور عده‌ای از جوانان انقلابی و پیرو راستین معظم‌‌له پایه‌ریزی شد و بر اساس اصل 150 قانون اساسی فلسفه و کارکرد وجودی سپاه پاسداری از انقلاب اسلامی و دستاوردهای آن تلقی شد.

عباسی یادآور شد: یکی از ویژگی‌های خانواده بزرگ سپاه از انقلاب اسلامی و دستاوردهای ارزشمند آن مقابله با مخاطرات و تهدیدات و همچنین هوشیاری و آمادگی مستمر، عالمانه و همه‌جانبه در عرصه‌های مختلف است.

وی یادآور شد: انتخاب روز پاسدار در روز ولادت سرور و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین (ع) از سوی بنیانگذار جمهوری اسلامی به دلیل اتصال روحی و اخلاقی پاسداران به امام حسین (ع)است.

عباسی با بیان اینکه پاسداران به ‌عنوان نیروهای متدین و انقلابی امتیاز بالایی را در معرفت دینی، معنویت و بصیرت و بینش سیاسی دارا هستند گفت: سپاه نهادی برخاسته از متن توده‌‌های متدین جامعه بشمار می‌رود و همواره یکی از ویژگی‌‌های ذاتی خود یعنی مردمی بودن را حفظ کرده است.

وی گفت: رسالت پاسداران حفاظت از کیان انقلاب و دستاوردهای آن در عرصه‌‌های مختلف است که بر اساس تهدیدات سخت، نیمه سخت و نرم دشمن به خطر بیفتد سپاه عملا خود را موظف به دفاع و مقابله با تهدیدات نرم دشمن می‌‌داند.

انتهای پیام/ح20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول