اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نایب رئیس اتاق بازرگانی ایران

معافیت مالیاتی واحدهای تولیدی را پیگیری می‌کنیم

خبرگزاری فارس: نایب رئیس اتاق بازرگانی ایران گفت: برای معافیت واحدهای تولیدی از پرداخت مالیات تلاش می‌کنیم و این امر در زمینه حمایت از تولید ملی دنبال می‌شود.

معافیت مالیاتی واحدهای تولیدی را پیگیری می‌کنیم

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان، محسن جلال‌پور ظهر امروز در همایش تجلیل از برگزیدگان صنعت و معدن استان کرمان اظهار داشت: ما در اتاق بازرگانی ایران طی سال جاری در راستای معافیت واحدهای تولیدی از پرداخت مالیات تلاش می‌کنیم و این امر در زمینه حمایت از تولید ملی دنبال می‌شود.

رئیس اتاق بازرگانی استان کرمان افزود: بخش خصوصی در شرایط سخت امروز و تحریم‌ها با همه توان ایستادگی کرده و بدون پشتوانه کار می‌کند.

جلال‌پور تصریح کرد: مسئله معوقات واحدها را پیگیری می‌کنیم و امیدواریم با اصلاح قانون و کمبودهای بانکی در سال 91 این مشکلات رفع شود.

وی گفت: انتظار ما این است که دولت و قانون در شرایطی که دولت مبلغ زیادی به بخش خصوصی بدهکار است ‌از اعطای امکانات و تسهیلات بانکی به بخش خصوصی ممانعت نکند.

جلال‌پور تصریح کرد: مسئله رسیدگی به معضلات محیط کسب و کار را دنبال می‌کنیم که اجرای این قانون برای رفع بسیاری از مسائل و ساماندهی فضای کسب و کار صورت می‌گیرد.

علی‌اکبر مشرفی رئیس خانه صنعت و معدن استان کرمان نیز در این همایش گفت: در برنامه پنجم توسعه آمده است که تمام‌ تسهیلات و امکانات کشور باید در راستای تولید قرار گیرد و امیدواریم این امر محقق شود و برای عملی شدن این کار باید قوانین حاکم در زمینه‌های اقتصادی به گونه‌ای بازنگری شوند که امکان تولید سودآور را فراهم آورد.

وی افزود: امروز جنگ عملا در صحنه‌های اقتصادی و اجتماعی آغاز شده و مقام معظم رهبری در این زمینه اهدافی را برای هر سال منظور کرده‌اند که جهاد اقتصادی از جمله آنها است.

مشرفی خاطر نشان کرد: اگر بتوانیم با تلاش در حوزه اقتصادی به اهداف مورد نظر مقام معظم رهبری دست یابیم در جبهه اقتصادی موفق می‌شویم در غیر این صورت مشکلات بسیاری در این صحنه داریم.

وی تصریح کرد: افزایش سطح زندگی مردم و عمل به نامگذاری سال‌ها در صورت همکاری و تعامل همه نهادها و ارگان‌ها محقق می‌شود و همه باید در راستای این اهداف گام بردارند و قطعا یک نهاد به تنهایی نمی‌تواند در این زمینه قدم مثبتی بردارد. 

انتهای پیام/س20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول