اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار زنجان تاکید کرد

لزوم راه‌اندازی دفتر نمایندگی اتاق بازرگانی زنجان در طرابوزان

خبرگزاری فارس: استاندار زنجان گفت: راه‌اندازی دفتر نمایندگی اتاق بازرگانی استان زنجان در استان طرابوزان ضرورت دارد.

لزوم راه‌اندازی دفتر نمایندگی اتاق بازرگانی زنجان در طرابوزان

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، محمد رئوفی‌نژاد بعد از ظهر امروز در دیدار مسئولان استان زنجان با استاندار و مسئولان استان طرابوزان ضمن تقدیر و تشکر از اعضای هیئت تجاری طرابوزان اظهار داشت: با توجه به بازگشایی دفتر نمایندگی اتاق طرابوزان در اتاق بازرگانی استان زنجان تسریع در بازگشایی دفتر نمایندگی اتاق بازرگانی استان زنجان در این استان ضروری است.

وی با تاکید بر عملیاتی‌شدن مفاد تفاهم‌نامه‌های منعقد شده بین استان زنجان و استان طرابوزان، خاطرنشان کرد: استان زنجان به منظور برقراری ارتباطات مستمر به‌ویژه توسط گروه تجاری و بخش خصوصی آمادگی کامل را برای تعامل و همکاری با استان طرابوزان دارند.

استاندار زنجان با بیان اینکه از ظرفیت‌ها و فرصت‌های تجاری و اقتصادی استان زنجان و طرابوزان استفاده موثر شود، ادامه داد: با توجه به برنامه‌ریزی‌ها و پیش‌بینی‌های صورت گرفته امیدواریم هیئت تجاری و مسئولان استان طرابوزان از این سفر خود بهره مناسب را ببرند.

وی با تاکید بر اینکه آمدن هیئت تجاری استان طرابوزان به استان زنجان نقش بسیار مهمی در توسعه روابط تجاری بین دو استان دارد، تصریح کرد: باید با برنامه‌ریزی از این فرصت‌های مناسب استفاده کنیم.

انتهای پیام/ش30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول