اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اتاق بازرگانی استان اصفهان:

ارائه آمار دقیق صنعتگران از طریق اتاق بازرگانی صورت می‌گیرد

خبرگزاری فارس: رئیس اتاق بازرگانی استان اصفهان گفت: به دلیل وجود آمارهای مختلف ارائه شده، اتاق بازرگانی به کمک خانه صنعت و معدن و دیگر نهادها سعی کرده که خود به ارائه آمار برای صنعتگران و تولیدکنندگان بپردازد.

ارائه آمار دقیق صنعتگران از طریق اتاق بازرگانی صورت می‌گیرد

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، خسرو کسائیان صبح امروز در جلسه‌ای با حضور صنعتگران اصفهانی واقع در خانه صنعت و معدن اصفهان با اشاره به سال تولید ملی، حمایت از کار و سرمایه ایرانی بیان داشت: در حال حاضر رکود اقتصادی در تمام دنیا به جز کشورهای هند، چین و برزیل قابل مشاهده است.

وی ادامه داد: رکود اقتصادی در ایران نیز از جمله مسائلی است که همه از آن آگاهی داریم که با توجه به گزارش‌هایی که در صدا و سیما از اقتصاد کشور مشاهده می‌شود، نشان‌دهنده دوگانگی‌ها در زمینه واقعیت اقتصاد کشور است.

رئیس اتاق بازرگانی استان اصفهان تصریح کرد: گفته شده است که در جایی از کلمه تحریم استفاده نکنیم، بنابراین اگر ناراحت هستید، چرا برای علاج آن فعالیتی انجام نمی‌دهید.

وی افزود: ما باید خودمان را برای یک نبرد بسیار سنگین در زمینه اقتصاد پویا آماده کنیم که در این راه نیاز به کمک و همراهی یکدیگر داریم.

کسائیان با اشاره به هم‌یاری صنعتگران در کنار یکدیگر گفت: اگر در یک کاری خودپسندی وجود داشته باشد، ما از میان می‌رویم.

وی از دو کار بزرگ پیش رو برای بخش تولید و صنعت سخن گفت و اظهار داشت: قانون بهبود مستمر فضای کسب و کار و پیش‌نویس قانون کار و قانون تجارت که در مراحل پایانی است، دو کار بزرگ پیش رو در کشور است.

رئیس اتاق بازرگانی استان اصفهان تأکید کرد: این اقدامات تأثیر بسیاری در آینده برای اقتصاد کشور ما به دنبال دارد.

وی با اشاره به ارائه گزارش آمارهای مختلف ادامه داد: به دلیل وجود آمارهای مختلف ارائه شده اتاق بازرگانی به کمک خانه صنعت و معدن و دیگر نهادها سعی کرده که خود به ارائه آمار برای صنعتگران و تولیدکنندگان بپردازد.

کسائیان تصریح کرد: با توجه به آمار دقیق از طریق اتاق بازرگانی می‌توانیم تأثیر هدفمند کردن یارانه‌ها بر بخش تولید و صنعت را متوجه شویم.

وی از ارتباط این بخش با مجلس شورای اسلامی سخن گفت و ادامه داد: باید در زمینه بهبود روابط با نمایندگان مجلس شورای اسلامی اقدامات مؤثری صورت بگیرد.

انتهای پیام/خ20/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول