اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

عضو هیئت علمی دانشگاه لرستان:

رهبر انقلاب چهره‌ای ماندگار در اندیشه جوانان دنیا هستند

خبرگزاری فارس: عضو هیئت علمی دانشگاه لرستان با اشاره به نگاه رهبر فرزانه انقلاب به ظرفیت جوانان در ابعاد مختلف، گفت: مقام معظم رهبری چهره‌ای ماندگار در اندیشه جوانان دنیا هستند.

رهبر انقلاب چهره‌ای ماندگار در اندیشه جوانان دنیا هستند

به گزارش خبرگزاری فارس از خرم‌آباد به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی نخستین همایش بین‌المللی الگوی اسلامی جوان ایرانی، حجت‌الاسلام علی درویش‌پور اظهار داشت: امام خمینی(ره) و مقام معظم رهبری همواره نگاه خاصی به جوانان داشته‌اند.

وی با بیان اینکه انقلاب و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران مدیون خدمات و جانفشانی‌های جوانان متدین ایرانی است، عنوان کرد: مقام معظم رهبری همواره نگاه ویژه‌ای به این قشر داشته‌اند که تبلور این موضوع را می‌توان در بیانات ایشان دید.

این استاد دانشگاه لرستان همچنین به برگزاری همایش بین‌المللی الگوی اسلامی جوان ایرانی اشاره کرد و گفت: برگزاری این همایش در راستای معرفی جوان ایرانی به جهانیان صورت گرفته که این موضوع برگرفته از منویات مقام معظم رهبری است.

وی با اشاره به اینکه تمام جریانات جهانی و تحولات عظیمی که منجر به بیداری اسلامی و حتی بیداری مردم غیرمسلمان شده ریشه در انقلاب اسلامی ایران دارد، تصریح کرد: معمار کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی(ره) و مقام معظم رهبری چهره‌هایی ماندگار در اندیشه‌های جوانان دنیا هستند.

حجت‌الاسلام درویش‌پور با تاکید بر ضرورت معرفی جوان ایرانی به جهانیان، بیان داشت: جوانان این ملت سربازان جان نثار رهبری هستند که با نیروی ایمان، همت و پشتکار الگویی برای انقلاب‌های دنیا و جوانان مسلمان دیگر کشورها خواهند بود.

عضو هیئت علمی دانشگاه لرستان اضافه کرد: سرمایه ملی هر کشور مردم آن جامعه به ویژه نسل جوان است چرا که جوانان اثرگذارترین قشر در ارکان جامعه بوده و هوشیاری، دین‌داری و بصیرت جوانان سبب توسعه، عدالت و پیشرفت کشور می‌شود.

حجت‌الاسلام درویش‌پور یادآور شد: مطالبات جوانان متدین ایران اسلامی حاکمیت دینی در تمام عرصه‌های مختلف جامعه است.

این استاد دانشگاه لرستان به مقوله جوان، عدالت و پیشرفت اشاره کرد و افزود: پیشرفت جامعه اسلامی زمانی محقق می‌شود که از عدالت اجتماعی غافل نباشیم و این عدالت بهترین عامل محرک جامعه به سمت رشد و تعالی است و ما باید از این امر غافل نباشیم.

عضو هیئت علمی دانشگاه لرستان یادآور شد: مقام معظم رهبری با توجه به شناختی که از ظرفیت‌ها و ایمان پرشور جوانان ایرانی دارند بارها در پیام‌ها و سخنانشان درصدد تقویت و معرفی ظرفیت جوانان ایران اسلامی برآمده‌اند که این گونه همایش‌ها در حقیقت گامی در راستای تحقق مطالبات رهبری در این حوزه است.

انتهای پیام/و30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول