اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در سنندج

دومین جلسه ستاد ساماندهی امور جوانان کردستان برگزار شد

خبرگزاری فارس: دومین جلسه ستاد ساماندهی امور جوانان کردستان با حضور جمعی از مسئولان استانی در سنندج برگزار شد.

دومین جلسه ستاد ساماندهی امور جوانان کردستان برگزار شد

به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، مدیرکل ورزش و جوانان کردستان ظهر امروز در این جلسه اظهار کرد: به مناسبت فرارسیدن ولادت حضرت علی‌اکبر(ع) و هفته جوان دیدار نخبگان و جوانان برتر استان با نماینده ولی‌فقیه، استاندار و نماینده مجلس خبرگان رهبری انجام می‌شود.

فرهاد عبداللهی افزود: برای اجرای این برنامه‌ها و توجه بیشتر به سازماندهی اوقات فراغت جوانان، اداره کل ورزش و جوانان کردستان نیازمند همکاری تمامی دستگاه‌های دولتی و اجرایی است، چراکه این اداره‌کل به تنهایی قادر به انجام وظایف خود نیست.

وی در ادامه هدف از برگزاری دومین جلسه ستاد ساماندهی امور جوانان استان را هماهنگی و برنامه‌‌ریزی برای اجرای برنامه‌های هفته جوان و بررسی مصوبات جلسه گذشته اعلام کرد و گفت: تاکنون تعدادی از دستگاه‌های اجرایی و دولتی نمایندگان خود را به اداره کل ورزش و جوانان استان معرفی کرده‌اند و تعامل خوبی با این اداره در راستای اجرای برنامه‌های جوانان دارند.

مدیرکل ورزش و جوانان کردستان افزود: حضور نمایندگان تمامی دستگاه‌های دولتی در جلسات هماهنگی اجرای برنامه‌های هفته جوان الزامی است.

عبداللهی اظهارامیدواری کرد با برگزاری این جلسات به صورت منسجم‌تر بتوانیم زمینه را برای اوقات فراغت بیشتر جوانان یا قشر آسیب‌پذیر جامعه به صورت‌های گوناگون هموار کنیم تا آنها کمتر با آسیب‌های اجتماعی روبرو شوند.

روز‌های هفته جوان به ترتیب از نهم تیرماه جاری تا 15 تیر ماه با عنوان جوان، خانواده و مهرورزی- جوان، اشتغال و تولید ملی- جوان، هویت و خلق نبوی- جوان و بیداری اسلامی- جوان، ورزش، سلامتی و نشاط - جوان، علم، خلاقیت و فناوری - جوان، انتظار و ولایت‌مداری نامگذاری شده است.

انتهای پیام/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول