اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون فرماندار خدابنده:

انحراف درجوانان از برنامه‌های دشمنان است

خبرگزاری فارس: معاون فرماندار شهرستان خدابنده با تاکید بر لزوم برنامه‌ریزی درست برای اوقات فراغت جوانان گفت: منحرف کردن جوانان از برنامه‌های دشمنان است.

انحراف درجوانان از برنامه‌های دشمنان است

به گزارش خبرگزاری فارس از خدابنده سعید خلجی ظهر امروز در جلسه ستاد هماهنگی برنامه‌های غنی سازی اوقات فراغت نوجوانان و جوانان شهرستان خدابنده اظهار داشت: با توجه به اینکه فصل تابستان و ایام اوقات فراغت دانش‌آموزان و نسل نوجوان و جوان جامعه در پیش است، در تلاش هستیم تا برنامه‌های خود را برای بهینه‌سازی اوقات فراغت به موقع تنظیم و تدوین کنیم.

وی با اشاره به اهمیت استفاده بهینه از اوقات بیکاری و اوقات فراغت جوانان و نوجوانان گفت: دستگاه‌های متولی غنی سازی اوقات فراغت جوانان و نوجوانان باید برنامه‌های پیشنهادی خود را بر اساس ظرفیت‌ها و داشته‌های شهرستان تدوین کنند.

معاون فرماندار شهرستان خدابنده با اشاره به اینکه شهرستان خدابنده دارای جاذبه‌های طبیعی گردشگری زیبا و منحصر به فردی است، برگزاری اردوهای علمی، تفریحی در این مناطق را برای ایجاد روحیه نشاط در بین جوانان مناسب دانست.

وی در ادامه همچنین با اشاره به اینکه دشمنان تبلیغات ضددینی و ضدفرهنگی زیادی انجام داده و در راستای منحرف کردن جوانان تلاش‌های زیادی را انجام می‌دهند، گفت: همه برنامه‌های پیش‌بینی شده ستاد غنی سازی اوقات فراغت جوانان باید دارای رویکرد فرهنگی بوده و ترویج و تعمیق فرهنگ حجاب و عفاف و ارتقای روحیه نشاط و شادابی و ایمان به خدا و خودباوری در آن لحاظ شده باشد.

در ادامه این جلسه دستگاه‌های مختلف نظرات و پیشنهادات خود را در زمینه غنی سازی اوقات فراغت جوانان و نوجوانان مطرح کردند.

انتهای پیام/ع20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول