اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل تبلیغات اسلامی قزوین:

حادثه‌ هفتم تیر ثابت کرد که شعله انقلاب خاموش شدنی نیست

خبرگزاری فارس: مدیرکل تبلیغات اسلامی استان قزوین: حادثه‌ هفتم تیر به جهانیان ثابت کرد که شعله انقلاب خاموش شدنی نیست.

حادثه‌ هفتم تیر ثابت کرد که شعله انقلاب خاموش شدنی نیست

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، حجت‌الاسلام علی نعمت‌اللهی در مراسم بزرگداشت شهدای هفتم تیر در حسینیه قمر بنی هاشم قزوین اظهار کرد: انقلاب اسلامی ایران معادلات سیاسی دنیا را برهم زد.

وی تصریح کرد: توطئه‌های دشمنان برای زمین‌گیر کردن جمهوری اسلامی ایران در 2 بخش داخلی و خارجی تبیین می‌شود.

وی در ادامه افزود: توطئه‌های خارجی که در سال 59 صورت گرفت، می‌توان به واقعه‌ طبس و واقعه 31 شهریور که یک جنگ تمام عیار علیه انقلاب اسلامی بود، اشاره کرد.

نعمت‌اللهی در زمینه‌ توطئه‌های داخلی ماجرای بنی صدر را معرفی کرد و افزود: این واقعه یکی از مهم‌ترین توطئه‌های داخلی دشمن بود و ماجرای بنی‌صدر با محوریت اعلام جنگ توسط منافقین کوردل بود و حادثه بعدی ماجرای هشت شهریور بود که موجب شهادت رجایی و باهنر از شخصیت‌های بزرگ و برجسته نظام شد.

وی در ادامه‌ سخنانش با بیان اینکه خون شهدا انقلاب اسلامی ایران را بیمه کرد، اذعان داشت: نظام اسلامی نه تنها با شهادت شهید بهشتی و دیگر شخصیت‌ها از پا نیفتاده، بلکه خون این عزیزان، نظام اسلامی را مصمم‌تر، با نشاط‌ تر و پر طراوت‌تر کرده است.

شهید بهشتی و شهید صادقی الگوی همیشگی جامعه‌ اسلامی هستند

نعمت‌اللهی راجع به الگوی جامعه‌ اسلامی این‌گونه بیان کرد: شهید صادقی یک مبارز به تمام معنا، شخصیتی بدیع در منطقه‌ خود بود.

این مسئول تشریح کرد: شهید بهشتی فقیه و  فیلسوفی به تمام معنا بود که به پنج زبان زنده دنیا مسلط بود.

نعمت‌اللهی افزود: شهید صادقی در سخنانش شاه را به تمسخر می‌گرفت و این شهید همسنگر با آیت‌الله طالقانی در مبارزات علیه شاه همراه بود.

مدیر‌کل تبلیغات اسلامی استان قزوین گفت: شهید بهشتی یک فرد نبود، بلکه یک ملت و به عنوان شاه بیت واقعه هفت تیر بود که با قاطعیت و استکبار ستیزی که داشت موجب عصبانیت آمریکایی‌ها شده بود.

وی در ادامه‌ سخنانش با بیان اینکه انقلاب را خون شهدا بیمه کرد، اذعان داشت: نظام مقدس جمهوری اسلامی نه تنها با شهادت شهید بهشتی و دیگر شخصیت‌ها از پا نیافتاد بلکه خون این عزیزان نظام اسلامی را مصمم‌تر و با نشاط تر و پر طراوت‌تر کرد.

مدیر‌کل تبلیغات اسلامی در خاتمه گفت: مسئولان و مردم در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران برای قدر‌دانی و زنده نگه‌ داشتن یاد و خاطره‌ این مردان بزرگ باید راه این شهدای بزرگ را ادامه دهند.

انتهای پیام/ب20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول