اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه آبادان:

کوچک‌ترین خطا علیه ایران، غرب را از هستی ساقط خواهد کرد

خبرگزاری فارس: امام جمعه آبادان گفت: غرب باید بداند در صورت هرگونه اقدام غیراصولی علیه جمهوری اسلامی، جامعه اسلامی یک شبه کشورهای مستکبر را از هستی ساقط خواهد کرد.

کوچک‌ترین خطا علیه ایران، غرب را از هستی ساقط خواهد کرد

به گزارش خبرگزاری فارس از آبادان، آیت‌الله عبدالله محمدی‌اصفهانی در خطبه‌های این هفته نماز جمعه این شهر در محل مصلای ثامن‌الائمه اظهار داشت: داشتن انرژی صلح‌آمیز هسته‌ای حق مسلم ملت ایران اسلامی است و نظام مقدس جمهوری اسلامی ذره‌ای از حق خود کوتاه نخواهد آمد.

وی در ادامه با اشاره به ارسال نامه دبیر شورایعالی امنیت ملی به مسئول سیاست خارجی اروپا گفت: ارسال نامه آقای جلیلی به خانم کاترین اشتون نشان داد که جمهوری اسلامی ایران به هیچ وجه از مواضع قانونی و مسلم خود کوتاه نمی‌آید.

خطیب جمعه آبادان با اشاره به موضع‌گیری صریح و به موقع شورای امنیت ملی افزود: مطالبات جمهوری اسلامی ایران در مذاکرات 1+5 تمام برنامه‌های سیاسی و اقتصادی شرق و غرب را بر هم زد.

این مسئول تصریح کرد: همواره مستکبران در تلاش هستند تا ایران را در مقابل خواسته‌های خود به زانو در آورند، اما موضع گیری جمهوری اسلامی نشان داد که هر گونه اقدام سبک سرانه و غیر منطقی علیه ایران و کشورهای اسلامی پاسخ صریح جمهوری اسلامی را در پی خواهد داشت.

محمدی‌اصفهانی در ادامه خطبه‌ها همچنین به سردمداران کاخ سفید و تل آویو هشدار داد در صورتی که هرگونه اقدام غیراصولی علیه جمهوری اسلامی پیش‌بینی شود جامعه اسلامی یک شبه کشورهای مستکبر را از هستی ساقط خواهد کرد.

خطیب جمعه آبادان به انتخاب رئیس جمهوری مصر اشاره کرد و گفت: انتخاب نامزد اسلام گرایان مصر نشان از اشراف جامعه اسلامی بر تمام اوضاع سیاسی دنیا است.

وی در بخش دیگری از خطبه های نماز جمعه از مسئولان قوای سه گانه خواست تا با اتحاد و همدلی مشکلات معیشتی مردم را در کشور به حداقل برساند چرا که تحقق این مهم، بقای حکومت اسلامی ایران را تضمین می‌کند.

محمدی‌اصفهانی خاطرنشان کرد: دولت باید با تدابیری جلوی گرانی‌های اخیر را بگیرد و از وارد آمدن فشار اقتصادی به مردم به ویژه قشر کم درآمد جلوگیری کند.

خطیب جمعه آبادان در پایان با اشاره به فرارسیدن نیمه شعبان سالروز ولادت باسعادت منجی عالم بشریت از مؤمنان و روحانیون در این ایام آیین شب‌زنده‌داری را احیا کنند.

وی از جوانان خواست تا این روزها بیش از پیش آیین‌های اسلامی را احیا کنند.

انتهای پیام/ن20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول