اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه موقت بندرعباس:

قلم‌های فاسد جامعه را به تباهی می‌کشاند/منطق بهشتی سبب تضعیف لیبرال‌ها شد

خبرگزاری فارس: امام جمعه بندرعباس با بیان اینکه اگر قدرت قلم به دست انسان‌های فاسد بیفتد جامعه به تباهی کشیده می‌شود، گفت: منطق و استدلالات شهید بهشتی جلوی لیبرال‌ها را گرفت.

قلم‌های فاسد جامعه را به تباهی می‌کشاند/منطق بهشتی سبب تضعیف لیبرال‌ها شد

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، حجت‌الاسلام محمدحسن فروزان‌نژاد ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه این هفته فرارسیدن نیمه شعبان روز ولادت منجی عالم بشریت امام زمان (عج) را تبریک و به سالروز شهادت شهید بهشتی و یارانش اشاره و اظهار داشت: منافقین کوردل ابتدا دست به ترور شخصیتی شهید بهشتی زدند و سپس او را به شهادت رساندند و شهادت شهید بهشتی در مقابل مظلومیت او ناچیز بود.

وی قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران را میراث ماندگار شهید بهشتی عنوان کرد و افزود: شهید بهشتی با منطق و استدلال قوی خود در مجلس خبرگان قانون اساسی در مقابل لیبرال‌ها ایستاد و بهترین قوانین را برای کشور تدوین کرد.

امام جمعه موقت بندرعباس با بیان اینکه راه مقابله با منافقان، در ادامه دادن راه شهید بهشتی است، اظهار داشت: امروز ما باید در مقابل افرادی که به دنبال تضعیف ولایت فقیه، حوزه‌های علمیه و مراجع تقلید هستند هوشیار باشیم و با شناخت اهداف آنها در مقابل این منافقان ایستادگی کنیم.

به گفته وی، به شهادت رساندن شهید بهشتی و یارانش در واقع عمق عصبانیت آمریکا و متحدانش از ملت ایران را نشان داد که این کوردلی‌ها در حافظه تاریخ باقی خواهد ماند.

وی در ادامه سخنان خود با بیان اینکه در ایام مهدویت باید فضای شهرها رنگ و بوی مهدویت به خود بگیرد افزود: باید نسبت به برگزاری جشن‌های باشکوه در ایام منتهی به نیمه شعبان اقدام کرد.

خطیب جمعه این هفته بندرعباس همچنین تاکید کرد: ما باید در این روزها به دنیا بگوییم که به دنبال ایجاد فضایی برای حکومت فردی صالح در دنیا هستیم.

فروزان‌نژاد در ادامه ولادت حضرت علی اکبر (ع) و روز جوان را تبریک و ابراز داشت: جوانان باید حضرت علی اکبر را الگوی خود در تمامی عرصه‌های زندگی قرار دهند.

وی گفت: حضرت علی اکبر فردی نمونه در رشادت، جوان مردی و اطاعت از ولی امر زمان خود شناخته می‌شود که می‌توان گفت وی به عنوان بهترین الگو برای جوان مسلمان به شمار می‌رود.

امام جمعه موقت بندرعباس در بخش دیگری از سخنان خود به روز قلم اشاره کرد و افزود: اگر انسان‌های صالح در جامعه‌ای قلم را در دست داشته باشند، سعادت و خوشبختی نصیب آن جامعه خواهد شد.

وی گفت: در عین حال اگر قلم‌ها به دست انسان‌های فاسد بیفتد جامعه به فساد کشیده می‌شود که باید در این راستا مراقب بود.

انتهای پیام/ش10

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول