اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه اصفهان:

جوانی زمان استخراج خوبی‌ها و معنویت است

خبرگزاری فارس: امام جمعه اصفهان گفت: سن جوانی بهترین زمان استخراج خوبی‌های معنوی از این معدن با ارزش است.

جوانی زمان استخراج خوبی‌ها و معنویت است

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، آیت‌الله سید یوسف طباطبا‌ئی نژاد امروز ظهر در خطبه‌های نماز جمعه اصفهان با اشاره به ولادت حضرت علی اکبر (ع) و روز جوان اظهار داشت: در جامعه ما این‌گونه جا افتاده است که برای یک جوان باید وسایلی مانند موسیقی و ساز آواز راه‌اندازی شود، درصورتی‌که در اصل، سن جوانی بهترین فرصت برای رسیدن به خدا و معنویات است.

وی اشاره ای به رادیو جوان و برنامه‌های این رسانه کرد و گفت: درست است که این رادیو مربوط به جمهوری اسلامی است، اما در زمان پخش این برنامه، رادیو را خاموش می‌کنم.

امام جمعه اصفهان روز ولادت حضرت علی اکبر (ع) را به عنوان روز جوان بهترین سرمشق جوانان دانست و تاکید کرد: خانواده‌‌ها برای تربیت فرزندانشان باید از علی اکبر(ع) الگو برداری کنند.

 

*کسی که اسلام را فهمیده باشد پیرو راه دیگری نمی‌شود

وی در مورد کتاب‌ها و مجالس ضاله با بیان اینکه بعضی‌ها با بهانه اینکه یک شخص باید همه صحبت‌ها را بشنود و بدین طریق قصد گمراه کردن فرزندان مردم را دارند، تصریح کرد: برای شخصی که هنوز مفاهیم اسلامی را متوجه نشده است، درصورتی‌که در مجالسی مانند مجالس بهاییان و صوفیان قرار بگیرد، دچار شبهه شده و این نشستن حرام است.

طباطبایی نژاد تاکید کرد: تمامی انحرافات از سر جهالت است، اما بسیاری از علما با توجه به شناخت قوی خود از اسلام کتاب‌های ضاله را هم مطالعه کرده و کوچک‌ترین مشکلی نیز پیدا نمی‌کنند.

 

*جنایات آمریکا فراموش شدنی نیست

وی در مورد حمله آمریکا به هواپیمای ایرباس جمهوری اسلامی ایران که منجر به شهادت 298 نفر از افراد غیر نظامی شد، گفت: چنین جنایاتی در عین حال که فراموش شدنی نیست، نشان دهنده این است که کسانی که امروز دم از حقوق انسان‌ها و بشر می‌زنند، غیر از حق خود هیچ حقی را برای دیگران به رسمیت نمی‌شناسند.

امام جمعه اصفهان در مورد رقابت‌‌های بین‌المللی قران با اشاره به ارزش فراوان برپایی چنین رقابت‌‌هایی، تصریح کرد: در گذشته اهل تسنن به صوت قرانی ما ایراد می‌گرفتند،اما امروز چنین نیست و باید به این نکته توجه داشت که صوت امام صادق(ع) سبب می‌شد کوچه‌ها بسته شود و تمام افراد حتی دشمنان نیز این صوت را می‌شنیدند و جوانان ما باید به دنبال آن صوت خاص باشند.

انتهای پیام/س20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول