اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار کوهبنان:

دشمن درصدد دور کردن نسل جوان از فرهنگ مهدویت است

خبرگزاری فارس: فرماندار کوهبنان گفت: در دنیای کنونی دشمن تمام توان و تبلیغات خود را برای دور کردن نسل جوان از فرهنگ مهدویت به کار برده است.

دشمن درصدد دور کردن نسل جوان از فرهنگ مهدویت است

به گزارش خبرگزاری فارس از کوهبنان، منصور متقی صبح امروز در آیین افتتاح نمایشگاه کوچه‌های انتظار ضمن تبریک اعیاد شعبانیه اظهار داشت: در دنیای کنونی دشمن تمام توان و تبلیغات خود را برای دور کردن نسل جوان از فرهنگ مهدویت به کار برده و در این راستا با راه‌اندازی سایت‌های متعدد و علم نمودن مدعیان دروغین و .... به دنبال کم‌رنگ کردن مسئله انتظار است.

وی افزود: ما باید به عنوان منتظران واقعی در زمینه گسترش فرهنگ مهدویت تلاش کنیم و نخستین هدفی که ما در انتقال فرهنگ مهدویت به دنبال تأمین آن هستیم، آشنایی بیشتر جوانان با مسئله مهدویت و سعادتمند شدن فرزندمان در آخرت است.

متقی تصریح کرد: سعادت اخروی نسل نو، با اعتقاد به امامت امامی که هم‌اکنون در غیبت بوده و دسترسی به او برای ما ممکن نیست، گره خورده است.

فرماندار کوهبنان بیان داشت: دومین هدفی که ما به دنبال تامین آن هستیم، تربیت زمینه‌سازان ظهور است، بدون تردید ظهور امام زمان (عج) مرهون زمینه‌سازی و آمادگی عمومی مردم برای پذیرش امر ظهور است.

متقی گفت: مردمِ معتقد به امام زمان (عج) باید با دعا کردن، صدقه دادن، خودسازی و ... زمینه را برای ظهور آن حضرت فراهم کنند و این امر با شناساندن وضعیت مطلوب و ایده‌آل به جهانیان ممکن است.

وی تصریح کرد: با توجه به برنامه‌ریزی‌های به عمل آمده جشن‌های نیمه شعبان در کوهبنان ساماندهی شده و در شب میلاد پر از خیر و برکت حضرت مهدی  (عج) جشن بزرگ نیمه شعبان در سالن بزرگ  ولایت با حضور عاشقان و منتظران با اجرای برنامه‌های متنوع و شاد برگزار می‌شود.

انتهای پیام/و20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول