اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به مناسبت ولادت مهدی موعود انجام می‌شود

پخش برنامه جشن میلاد امام زمان (عج) از صدای خراسان‌شمالی

خبرگزاری فارس: گل نرگس عنوان ویژه برنامه رادیویی است که به مناسبت ولادت امام زمان(عج) به صورت زنده از شبکه اترک تولید و پخش می‌شود.

پخش برنامه جشن میلاد امام زمان (عج) از صدای خراسان‌شمالی

به گزارش خبرگزاری فارس از بجنورد به نقل از روابط عمومی صدا و سیمای خراسان‌شمالی، این برنامه رادیویی از ساعت 10 به مدت 120 دقیقه با پخش ویژه‌برنامه‌ای در خصوص نیمه شعبان، این عید بزرگ را گرامی می‌دارد.

آداب و رسوم قومیت‌های مختلف استان در نیمه شعبان، گزارش مردمی از شهرستان‌های استان، ارتباط با مسجد جمکران، معرفی کتاب و سایت، انعکاس جشن‌های مردمی، وظایف منتظران، اوصاف امام عصر (عج)، شعر خوانی تلفنی، مولودی خوانی، موسیقی با کلام، مسابقه و...از آیتم‌های این برنامه است.

جواد اسکندری تهیه‌کننده، محمدی و هاشمی گویندگان، ضرغامی، یزدانی و محمدی گزارشگران و مریم نیازی نویسنده این ویژه برنامه رادیویی است.

مخاطبان شبکه اترک می‌توانند نظرات خود را در خصوص برنامه‌های صدا و سیما با شماره‌های 162 در بجنورد و 05842209000 در شهرستان‌ها و سامانه پیامک 30000662 روابط عمومی صدا و سیمای خراسان‌شمالی در میان بگذارند و یا با مراجعه به سایت صدا و سیمای خراسان‌شمالی به آدرس www.bojnourd.irib.ir نظرات خود را ثبت کنند.  

انتهای پیام/و30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول