اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول تربیت بدنی دانشگاه علوم پزشکی گیلان خبر داد

اعزام کاروان دوچرخه‌سواری به حرم امام (ره)

خبرگزاری فارس: مسئول تربیت بدنی دانشگاه علوم پزشکی گیلان از اعزام کاروان دوچرخه سواری کارکنان این دانشگاه به حرم مطهر امام خمینی (ره) خبر داد.

اعزام کاروان دوچرخه‌سواری به حرم امام (ره)

رضا نظری امروز در حاشیه مراسم استقبال از کاروان دوچرخه‌سواری حرم حضرت امام خمینی (ره) دانشگاه علوم پزشکی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در رودبار اظهار داشت: با برنامه‌ریزی صورت گرفته 10 نفر از کارکنان بسیجی دانشگاه علوم پزشکی گیلان مسیر رشت به مرقد مطهر حضرت امام (ره) را رکاب می‌زنند.

وی با بیان اینکه اعضای این کاروان به عنوان سفیران دانشگاه علوم پزشکی با آرمان‌های مقدس حضرت امام (ره) تجدید میثاق می‌کنند عنوان کرد: این کاروان برای تجدید بیعت با آرمان‌های بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران در مراسم سالگرد 14 خرداد شرکت می‌کنند.

به گفته این مسئول، طبق برنامه‌ریزی صورت گرفته، کاروان دوچرخه‌سواری سه روزه به مرقد مطهر حضرت امام(ره) می‌رسند.

مدیر شبکه بهداشت و درمان رودبار نیز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس از اعزام یک دستگاه آمبولانس به حرم مطهر امام (ره) خبر داد و گفت: ارائه خدمات پزشکی به زائران اعزام شده از شهرستان رودبار جزو برنامه‌های این گروه پزشکی است.

کاظم ارجمندی با بیان اینکه بیمارستان‌های رودبار از ابتدای خرداد ماه تا 16 خرداد در حالت آماده باش هستند، متذکر شد: ارائه خدمات بهداشتی و درمانی به زائران پیاده و سواره حرم مطهر حضرت امام خمینی(ره) در دستور کار قرار گرفته است.

وی اذعان داشت: با توجه به تعطیلات هفته جاری و حضور و عبور مسافران از محور 75 کیلومتر رودبار، آمادگی برای ارائه خدمات بهداشتی و درمانی در سه بیمارستان رودبار، منجیل و رستم‌آباد مورد تاکید قرار گرفته است.

انتهای پیام/ن20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول