اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون فرهنگی اوقاف مازندران:

طرح نشاط معنوی در 108 امامزاده مازندران برگزار می‌شود

خبرگزاری فارس: معاون فرهنگی اداره کل اوقاف و امور خیریه مازندران گفت: طرح تابستانی نشاط معنوی در جوار 108 امامزاده مازندران برگزار می‌شود.

طرح نشاط معنوی در 108 امامزاده مازندران برگزار می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از بابل، حجت‌الاسلام ابراهیم حیدری بعدازظهر امروز در مراسم آغاز به کار طرح نشاط  معنوی در امامزاده قاسم(ع) بابل اظهار داشت: سازمان اوقاف و امور خیریه مدافع حریم اهل بیت (ع) ترویج ایدئولوژی و مدافع نگهداری اموال اهل بیت (ع) است.

وی با اشاره به اینکه سازمان اوقاف بهترین مسابقات قرآنی را در سطح جهان و بین‌الملل برگزار می‌کند، افزود: در حال حاضر این نهاد از نظر برگزاری برنامه‌های قرآنی از بسیاری از ادارات و نهادهای دیگر جلوتر است.

حیدری بیان داشت: در سال 89 تعداد شرکت‌کنندگان در مسابقات قرآنی، یک هزار و 873 نفر، سال گذشته 8 هزار و 700 نفر و امسال درصدد هستیم این تعداد را به 20 هزار نفر افزایش دهیم.

معاون فرهنگی اوقاف مازندران طرح نشاط معنوی را یکی از طرح‌های خوب و موفق اوقاف مازندران برای جذب  نوجوانان و جوانان مازندران برشمرد و افزود: سال گذشته در 23 پایگاه طرح نشاط معنوی در جوار امام زادگان مازندران برگزار شد که این طرح در سال جاری در جوار 108 امامزاده برگزار می‌شود.

حیدری برگزاری این کلاس‌ها را در راستای  تبعیت از سخنان مقام معظم رهبری عنوان کرد و افزود: در حال حاضر بیش از 7 هزار و 400 نفر در طرح تابستانی نشاط معنوی در سطح استان مازندران شرکت کردند.

وی بیان داشت: برگزاری کلاس‌های طرح نشاط  معنوی نباید منوط به برگزاری کلاس‌های قرآنی باشد بلکه باید در کنار این کلاس‌ها، کلاس‌های هنری، فرهنگی و ورزشی همراه با اردوهای سیاحتی و زیارتی برگزار شود.

انتهای پیام/س20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول