اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نائب رئیس مجمع خیران بیمارستان فوق تخصصی کودکان مبتلا به سرطان:

نقشه‌های بیمارستان فوق تخصصی کودکان نهایی شد

خبرگزاری فارس: نائب رئیس مجمع بیمارستان فوق تخصصی کودکان مبتلا به سرطان با اشاره به اینکه نقشه‌های این بیمارستان در مرحله نهایی و تکمیلی است، گفت:‌ با به اتمام رسیدن کار نقشه‌های این بیمارستان، فعالیت فیزیکی شروع می‌شود.

نقشه‌های بیمارستان فوق تخصصی کودکان نهایی شد

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان ساری، مجتبی کواکبیان صبح امروز در جلسه مجمع خیران بیمارستان فوق تخصصی کودکان مبتلا به سرطان (ماهک) در حضور مسئولان جهاد دانشگاهی مازندران اظهار داشت:‌ فعالیت‌های مجمع، روند روبه رشدی داشته است.

این مسئول با اشاره به اینکه نقشه‌های این بیمارستان در مرحله نهایی و تکمیلی است، تصریح کرد:‌ با به اتمام رسیدن کار نقشه‌های این بیمارستان، فعالیت فیزیکی شروع می‌شود.

کواکبیان با ابراز خرسندی از کمک‌های مردمی به این مجمع، گفت:‌ مردم در امور خیر، پیشگام هستند به ویژه اینکه این بیمارستان هم متعلق به کودکان مبتلا به سرطان است.

وی با بیان اینکه سرطان در کودکان قابل پیشگیری و درمان است، یادآور شد:‌ بسیاری از بیماران مازندران برای درمان به تهران مراجعه می‌کنند که با احداث این بیمارستان، علاوه بر کاهش بار مالی این بیماران، می‌توانند در مرکز درمانی که در استان احداث می‌شود به معالجه و درمان بپردازند.

مدیر  همیاری و اشتغال جهاد دانشگاهی مازندران نیز در این نشست، اظهار داشت:‌ جهاد دانشگاهی توسط واحدهای مختلفی که دارد، می‌تواند یاریگر این مجمع باشد.

داود موزانی با اشاره به اینکه ابزارهای سازمانی ما در اختیار ماهک قرار دارد، ادامه داد: کارکنان جهاد دانشگاهی، بیش از آنچه که انتظار دارید، مجموعه را کمک می‌کنند.

وی با بیان اینکه با اعتبار معنوی در این زمینه وارد شدیم و نه ریالی، تصریح کرد: اما به بسیاری از شرکت‌های توسعه یافته متصل هستیم.

موزانی با اشاره به اینکه نباید به امور خیر بی‌تفاوت بود، متذکر شد:‌ می‌توانیم ماهک را به جهاد دانشگاهی در سطح کشور معرفی کرده و یاری بطلبیم.

این مسئول با تاکید بر اشتغال خانواده‌هایی که بیمار سرطانی دارند، بیان داشت:‌ جهاد دانشگاهی این آمادگی را دارد که پرورش ماهیان زینتی را به این خانواده‌ها آموزش دهد و سپس خود مرکز، ماهیان زینتی پرورش یافته توسط این خانواده‌ها را خریداری می‌کند.

انتهای پیام/ن20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول