اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل راه و شهرسازی خراسان جنوبی خبر داد

پیشرفت 70 درصدی پروژه رفع نقاط حادثه‌خیز ارسک

خبرگزاری فارس: مدیرکل راه و شهرسازی خراسان جنوبی از پیشرفت 70 درصدی پروژه رفع نقاط حادثه‌خیز سه‌راهی ارسک خبر داد و گفت: برای اتمام این پروژه 120 میلیون تومان اعتبار نیاز است.

پیشرفت 70 درصدی پروژه رفع نقاط حادثه‌خیز ارسک

به گزارش خبرگزاری فارس از بشرویه، مسعود مالکی در جمع مسئولان بشرویه اظهار کرد: محدوده شهرستان بشرویه 450 هکتار بوده و 3 هزار و 900 هکتار حریم این شهرستان است.

وی ادامه داد: در راستای خانه‌دار کردن تمام اقشار جامعه تعداد هشت تعاونی، 700 واحد مسکونی را در دست ساخت دارند که تاکنون 350 واحد آن به مالکان واگذار شده و 350 واحد دیگر نیز در حال ساخت است که امیدواریم تا هفته دولت و دهه فجر به بهره‌برداری برسد.

*35 درصد اعتبارات راه بشرویه ملی است

 

مدیرکل راه و شهرسازی استان خراسان جنوبی با بیان اینکه 747 کیلومتر راه در شهرستان بشرویه وجود دارد، تصریح کرد: از این میزان راه در شهرستان، 307 کیلومتر راه اصلی و 404 کیلومتر راه روستایی است.

مالکی افزود: در سال گذشته یک میلیارد و 550 میلیون تومان اعتبار برای این راه‌ها در شهرستان بشرویه اختصاص پیدا کرده که از این مقدار 960 میلیون تومان از اعتبارات استانی و 590 میلیون تومان از اعتبارات ملی جذب شده است.

وی در ارتباط با راه‌های روستایی شهرستان بشرویه گفت: در این شهرستان 20 راه روستایی وجود داشته که تاکنون 19 روستا آسفالت شده و یک روستا نیز در حال آسفالت راه است.

*زیرسازی محور کمربندی بشرویه اعتبار می‌خواهد

مدیرکل راه و شهرسازی استان خراسان جنوبی با بیان اینکه برای رفع نقاط حادثه‌خیز راه‌های شهرستان بشرویه اعتباراتی اختصاص یافته افزود: با اقدامات انجام شده برای رفع نقاط حادثه‌خیز سه‌راهی ارسک، این پروژه تاکنون 70 درصد پیشرفت فیزیکی داشته که برای اتمام آن به 120 میلیون تومان اعتبار نیاز است.

مالکی تصریح کرد: برای زیرسازی محور کمربندی بشرویه به طول 11 کیلومتر به 200 میلیون تومان و بهسازی و اصلاح آب نماها از مسیر سه راهی امامزاده علی تا بشرویه به 500 میلیون تومان اعتبار نیاز است.

وی با اشاره به ادغام اداره مسکن و شهرسازی و راه و ترابری شهرستان بشرویه گفت: برای اتمام ساختمان اداره راه و شهرسازی بشرویه به 50 میلیون تومان اعتبار نیاز بوده که با اختصاص اعتبار، تا هفته دولت به بهره‌برداری می‌رسد.

فرماندار بشرویه نیز با اشاره به تازه تاسیس بودن شهرستان بشرویه و بافت تاریخی و ضرورت اجرای طرح جامع شهری افزود: مشکلاتی در زمینه واگذاری زمین‌های مسکونی در سطح شهر و ادارات دولتی وجود دارد که باید برطرف شود.

غلامرضا پورسلطانی از قول استاندار خراسان جنوبی برای اختصاص اعتبار راه بشرویه - بجستان خبر داد و گفت: سال گذشته برای احداث راه بشرویه طبس نیز یک میلیارد و 130 میلیون تومان اعتبار اختصاص یافت که به علت کمبود اعتبار این امر محقق نشد و امسال برای مطالعه این راه، اعتباراتی در متن بودجه آمده است.

وی عدم بهسازی آب‌نماها، نبود مکان مستقل برای صدا و سیما و کمبود فضای اداری شهرستان بشرویه را از مشکلات این شهرستان بیان کرد.

انتهای پیام/ز10/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول