اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده انتظامی کرمان:

لازمه ایجاد امنیت ترافیکی حل مشکلات راه‌هاست

خبرگزاری فارس: فرمانده انتظامی استان کرمان گفت: لازمه رسیدن به امنیت ترافیکی برطرف کردن مشکلات راه‌ها، انجام اقدامات فرهنگی و همچنین برخورد قانونی در این زمینه است.

لازمه ایجاد امنیت ترافیکی حل مشکلات راه‌هاست

به گزارش خبرگزاری فارس از جیرفت، حسین چناریان سه‌شنبه شب در مراسم افتتاح قرارگاه پلیس راه شماره 2 کرمان در جیرفت اظهار داشت: امنیت زیرساخت تمام فعالیت‌ها در یک جامعه است و این جلسه برای ایجاد یک بستر جدید در حوزه امنیت است.

وی افزود: اگر امنیت در یک جامعه حاکم نباشد هیچ حرکت رو به رشد و امیدوار کننده‌ای شکل نمی‌گیرد.

چناریان با بیان اینکه امنیت یک نعمت بزرگ است، تصریح کرد: فضیلتی بالاتر از تلاش برای ایجاد آرامش خاطر در زندگی مردم وجود ندارد که مأموران انتظامی در این زمینه با تمام وجود تلاش می‌کنند.

وی خاطرنشان کرد: اینکه امروز در جنوب اولویت کار ما مبارزه با قاچاق سوخت است افتخاری است زیرا در گذشته وقتی صحبت از جنوب و جنوب شرق کشور می‌شد، جنایت، قتل و اقدامات مسلحانه مطرح می‌شد اما امروز با امنیت خوبی که در منطقه مستقر شده است اولویت کار ما مبارزه با قاچاق سوخت است.

فرمانده انتظامی استان کرمان با بیان اینکه حرکتی که در چرخه اجتماع ایجاد ناامنی کند در یک جامعه معمولا وجود دارد، گفت: قتل‌های مسلحانه‌ای که در جنوب اتفاق می‌افتد، انگیزه قومی و اجتماعی دارد و اغلب قتل‌هایی که اخیرا نیز در استان رخ داده موضوعات اخلاقی و اجتماعی داشته است.

چناریان با بیان اینکه امروز بیشترین مطالبه مردم با فهم و درک خودشان انجام می‌شود، بیان داشت: سران طوایفی که در گذشته فقط خود را می‌دیدند امروز به دنبال وحدت هستند که این از دستاوردهای نظام جمهوری اسلامی است.

وی با بیان اینکه بی‌توجهی به این نتایج خیانت به خون شهداست، اذعان کرد: مردم ما خواستار تعالی ارزش‌های اجتماعی هستند و این اتفاقات در سایه امنیت می‌افتد و البته جای کار بسیار است.

چناریان افزود: قرارگاه شماره 2 کرمان برای خدمت به مردم جنوب کرمان در زمینه انضباط ترافیکی افتتاح می‌شود.

وی با بیان اینکه در این حوزه نیاز به توسعه زیرساخت‌های امنیتی دارد، اظهار داشت: یکی از ضروریت‌های توسعه اقتصادی فراهم کردن امنیت در حوزه ترافیکی است.

چناریان تصریح کرد: لازمه رسیدن به امنیت ترافیکی برطرف کردن مشکلات راه‌ها، انجام اقدامات فرهنگی و همچنین برخورد قانونی در این زمینه است.

وی بیان کرد: با استقرار این پایگاه در این منطقه برای مردمی که به گردن انقلاب حق دارند، زمینه‌ای را فراهم می‌کند تا با عوامل غیرقانونی در زمینه ترافیکی برخورد شود.

چناریان با مهم برشمردن تلاش برای فراهم کردن زیرساخت‌های ترافیکی مردم منطقه گفت: شدیدترین تصادفات در استان کرمان را در جنوب داریم که نیاز به تلاش بیشتر را در حوزه ترافیکی نشان می‌دهد.

وی خاطرنشان کرد: یک پاسگاه انتظامی تا پایان سال جاری به ظرفیت جنوب اضافه می‌شود.

چناریان عنوان کرد: سال گذشته در کاهش حوادث رانندگی رتبه چهار کشور را داشتیم و 234 نفر نسبت به سال 89 کاهش کشته در حوادث رانندگی را داشتیم که حفظ کردن این سخت است.

انتهای پیام/آ20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول