اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره اطلاع‌رسانی فرماندهی انتظامی آذربایجان‌غربی خبر داد

قتل پدر معتاد به دست پسر

خبرگزاری فارس: رئیس اداره اطلاع رسانی فرماندهی انتظامی آذربایجان‌غربی گفت: پسری در پی مشاجره با پدر معتاد خود او را به قتل رساند.

قتل پدر معتاد به دست پسر

به گزارش خبرگزاری فارس از ارومیه، علی جدیدی صبح امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در پی وصول گزارشی از کلانتری 17 ارومیه به پلیس آگاهی استان مبنی بر وقوع یک مورد مرگ مشکوک در یکی از محلات این شهرستان رسیدگی به موضوع در دستور کار مأموران پلیس آگاهی استان قرار گرفت.

وی تصریح کرد: در بررسی مقدماتی این موضوع بلافاصله اکیپی مشتمل از کارآگاهان جنایی پلیس آگاهی و کارشناسان بررسی صحنه جرم سریعاً در محل حاضر شدند و با مشاهده آثار به جا مانده در صحنه پی می‌برند متوفی بر اثر واردشدن جسم سخت از ناحیه سر به قتل رسیده است.

جدیدی با اشاره به اینکه در تحقیقات بعدی مأموران مشخص شد که مقتول فردی معتاد بوده و اعتیاد شدید او اغلب مواقع موجب بروز اختلافات متعددی بین وی و پسرش می‌شده است، خاطرنشان کرد: این امر سبب شد پسر مقتول به عنوان مظنون درجه اول به پلیس آگاهی تحویل شود و تحت بازجویی قرار گیرد.

وی گفت: متهم در بازجویی‌های علمی و فنی پلیس اذعان داشت که شب حادثه مشاجره سختی بین او و پدرش رخ داد و در حین کشمکش به خاطر عصبانیت شدید چند ضربه کاری به سر پدرش وارد کرده و او را به قتل رسانده است.

رئیس اداره اطلاع‌رسانی فرماندهی انتظامی آذربایجان‌غربی با بیان اینکه متهم به همراه پرونده متشکله برای سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی شده است، اعلام کرد: صرف نظر از اینکه اعتیاد به مواد مخدر زمینه‌ساز وقوع بسیاری از جرائم در جامعه است، یادآور شد: پایین‌بودن آستانه تحمل و عصبانیت شدید امر دیگری است که سبب بروز حوادث ناگوار می‌شود لذا کنترل خشم و پرهیز از هرگونه درگیری لفظی و فیزیکی‌ منطقی‌ترین عمل در پیشگیری از عواقب ناگوار بعدی خواهد بود.

انتهای پیام/و20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول